zaterdag 7 november 2020

Kit and Clowder Monthly Pencil Class December 2018

Hallo allemaal,
 
Dit keer wil ik jullie een les laten zien van December 2018.
Alles gekleurd met mijn Prismacolor Premier Potloden.
De achtergrond (rots onder kristallen en lucht/bomen) zelf getekend m.b.v. de video tutorial.
 
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik mag tot het einde van het jaar gastdesigner blijven bij Conie Fong.
En ivm mijn gezondheid 'moet' ik niet zo heel veel maken.
Aangezien ik op dit moment het liefste kleur (kost het minste moeite), ben ik wat 'achterstallige' lessen aan het doen. En toevallig heb ik er nog één van Conie Fong.
Die ga ik vast ook nog wel doen voor het einde van het jaar ;-)

Deze digi is dus ook van Conie Fong -Crystal Fairy-.

Ook met dit plaatje ben ik lang bezig geweest. Maar dat geeft niet, ik heb zo toch vaak een ontspan momentje en even 'mindfull' bezig ;-)

Met alles wat er nu in mijn leven speelt is het kleuren ontzettend belangrijk voor mij.
Momentje voor mezelf en heel ontspannend.
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor het langskomen en een heel fijn weekend!
 






3 opmerkingen:

Marja zei

Wow Froukje wat heb je deze les prachtig ingekleurd!!!...vind het ook heerlijk om te kleuren de tijd vliegt dan voorbij.
Gezellig dat je nog tot het einde van het jaar gastdesigner mag zijn.
Vind ook dat er bij hun helemaal geen druk ligt op wat je moet maken.
Fijn weekend
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi kleurwerk weer Frouwkje en dan ook nog zelf onderdelen tekenen vind ik heel knap. Leuk dat je gast-designer mag blijven, ze zijn vast blij met je :)
Lieve groetjes Miranda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er echt prachtig uit.
Groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...