woensdag 14 oktober 2020

Connie Fong Ella with cupcake

Hallo allemaal,
 
Dit keer heb ik een digi gekleurd voor het GDT van Conie Fong -Ella with cupcake-.
Dezelfde 'rode' kleurencombinatie voor het haar gebruikt als in mijn vorige blogpost.
 
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Het komt in deze digi wel wat donkerder over omdat het een kleiner formaat is.
Maar ondanks dat vind ik het mooi geworden. Deze kleur zal ik wel vaker gaan gebruiken.
 
De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid: E04-E21-E11-E00-E000 
- Haar: E09-YR18-YR68-YR16 (eigen kleurencombinatie, zie vorige post ;-) )
- Lippen: E09-YR68-YR16
- Blauw: B28-B26-B24-B12
- Kraag: B24-B12-B00
- Cake E57-E35-E33-E31
- Room op cake: E23-Y17-Y15-Y11
En een witte gelpen.
 
Deze digi laat ik verder even liggen en maak er geen kaart mee.
Door gezondheidsproblemen heb ik daar nu even de energie niet voor.
Kleuren lukt gelukkig wel. En daar ben ik blij om!!
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag!!
 
 

 

 


4 opmerkingen:

Marja zei

Je hebt de digi weer prachtig ingekleurd!...mooie kleurencombi voor het haar heb je gebruikt.
Sterkte met je gezondheidsproblemen hoop dat je je snel weer de oude voelt.
Groetjes Marja.

Scraptastisch zei

Prachtig gekleurd weer frouwkje ik kijk met bewondering naar de mooie haren en plooiwerk in de jurk. Veel sterkte met je gezondheid en een dikke knuf!
xx Gerie

Marlies zei

Geweldig gekleurd Frouwkje. Beterschap, hopelijk knap je snel op. groetjes, Marlies

Doris knippenenplakken zei

Wow...die is ook weer prachtig ingekleurd Frouwkje.
Mooie digi, alvast een spoedig herstel.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...