vrijdag 27 maart 2020

Liefs

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik wel even over gedaan, pppppfffffffffffff.......had even geen inspiratie.
Maar het is toch goed gekomen. Ik vind het zelf erg leuk geworden ;-)
Als ik gewoon maar begin en me niet van tevoren 'druk' maak over hoe ik het ga doen, dan gaat het soms ineens vanzelf.
Ik leg altijd eerst alles van tevoren er los op. En dan gaat er weer wat af en dan er weer wat bij. Vind ik dit leuk, vind ik dat leuk.................en ineens is het goed :-D :-D :-D

De kaart is nu bij mijn moeder en ze is er heel erg blij mee :-D
Eerlijk gezegd kon ik er bijna geen afstand van doen, ik vind het zelf zo'n superschattige en lieve kaart ;-).
Maar aangezien ik mijn moeder niet echt kan knuffelen vond ik dit wel het minste wat ik kon doen. En als zij hiervan kan genieten in deze tijd dan is dat het dubbel en dwars waard!!

'klik' op foto voor een vergroting ;-)

De digi is zoals ik in de vorige post schreef van Aurora Wings -Koala Sprite-.
Ik heb haar in de 'no lines' techniek gekleurd.
Om het afdrukje heb ik de rand gekleurd met Distress Ink Bundled Sage, de randen van het DP heb ik gekleurd met een beetje Walnut Stain.
De basis is weer gemaakt met Cardstock papier.
Het Design Papier is van Kaiser Craft -Under the Gum Leaves-.

Koala's komen van nature alleen voor in Australië. Ze voeden zich met de bladeren van eucalyptusbomen, dus ze leven in gebieden waar veel eucalyptusbomen groeien.
Ik ben ook bewust naar papier gaan zoeken met deze bladeren....................en gevonden zoals je ziet ;-)
Als extra heb ik nog wat van deze bladeren uit het designpapier geknipt en op de grond bij de koala geplakt. Gaaf toch? :-D

De rode ovale rand is van AliExpress.


De hartjes rand is gemaakt met een 'oude' randstans van Martha Stewart.
De tekst 'knuffel' en 'Xoxo' en het malletje, voor het bingokaartje waar je ze mee uit kunt stanzen, zijn van NoorDesign -6004/0039-.
Zooooooooooooooo superleuk die kleine bingo kaartjes :-D
De bloemen komen allemaal uit eigen voorraad en daar nog wat Crystal Stickles op gedaan.
De witte plakparels zijn van JoyCrafts.


De letters LIEFS heb ik ooit gezien bij de Wibra en kwamen nu leuk van pas ;-)
Het is een heel alfabet setje.
De rode plakparels zijn van een onbekend merk.


De kleurnummers van dit afdrukje kan ik niet geven omdat ik dezelfde kleuren heb gebruikt als in de les van december 2019 van Alyce Keegan. 

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
-Alphabet Challenge -Z is for Zoo Animals- (ook al komen ze niet heel veel voor in dierentuinen, ze zijn er wel)
- Facebookgroep Stamps by AuroraWings March 2020 Challenge 
- CD Sunday Plus Challenge -Challenge #31 Anything Goes-
- Di's Digi Challenge -Embellish it Awesome-
- Love To Scrap -Challenge #131 Anything Goes-

 Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!








14 opmerkingen:

JOKE zei

SUPER!!! Grenst aan perfectie.. Wat zal je moeder hier blij mee zijn! In elk geval even iets anders voor haar dan wachten tot alle narigheid weer voorbij is.
Wees lief voor jezelf en blijf gezond Frouwkje!!!
Liefs Joke

Marja zei

Het is een superleuke kaart geworden!!!...kan me voorstellen dat je er bijna geen afstand van kon doen ,maar de kaart is goed terecht gekomen bij je moeder.
Vandaag stond mijn dochter ook aan de deur kwam een grote bos bloemen en een leesboek voor me brengen....zo raar staat ze twee meter bij je vandaan geeft iets af en weg is ze weer..niks gezellig thee drinken en kletsen. Maar goed ik behoor tot de risicogroep en zei werkt in het ziekenhuis met de coarona patienten dus ze wil nu echt niet hier komen.
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een práchtige kaart Frouwkje. Wat zal je moeder hier van genieten, het is een waar kunststukje vind ik. Het plaatje is zo mooi gekleurd en dan de decoratie van je kaart...dikke pluim hoor.
Lieve groetjes Miranda

Pamela zei

Your colouring is just stunning and I love that koala! Thanks for joining in with the challenge.
Pamela
CD Sunday Plus DT.

meg zei

Stunning card the image is adorable and your layout papers and embellishments perfect thank you for joining in at the Alphabet Challenge

Carol zei

A great card with fabulous colouring and colours. Thank you for joining in with us.
Carol xx
CD Sunday Plus DT

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is ook echt een schatje.
Groetjes Miranda

Wil zei

EEn prachtig kaartje,Frouwkje,
En je moeder zal er zeker blij mee zijn,Ook bij ligt een kaart soms dagen op mijn bureau, los, voor.
ik tevreden ben. Groet WIL

Margarets designer cards zei

Beautiful card, love the Koala and your colouring
Thank you for joining us
Margaret
CD Sunday plus DT

Wil zei

Mooie kaart Frouwkje,die gemaakt heb voor je moeder.Ook ik laat mijn creaties op mijn bureau liggen voor ik er tevreden mee ben,dan pas vast plakken.
Groet WIL

Wynn zei

The image is adorable and your colouring of the Koala is amazing. Thank you for sharing it with us at CD Sunday Plus Wynn DT

Jocelyn zei

A beautiful card with great colouring. Thank you for sharing with us.
Jocelyn x
CD Sunday Plus DT

Heather zei

Oh, my goodness!!! This is sooooo gorgeous!!! That image is so adorable and your coloring is amazing!!! Love all those gorgeous flowers and the fabulous die cuts you used!! Wow! This is just stunning! Thanks for playing with LTSCB.

Dawn Phillips zei

Your card is stunning and your colouring is amazing. I'm sure your mother will appreciate it as this time. I hope she is safe and you are well also. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...