dinsdag 17 maart 2020

Color Me Happy

Hallo allemaal,

Soms........de laatste tijd eigenlijk best wel vaak, wil ik alleen maar kleuren en geen kaarten maken.
Dus ben ik gaan denken hoe ik deze kleurwerkjes zou kunnen bewaren.
Ik zag bij de Hema een leuk fotoalbumpje, waarbij aan de voorkant een opening was.
Dat vond ik wel heel erg leuk.
Dus toen ik deze supergave digi zag bedacht ik gelijk dat dit wel heel leuk zou zijn voor de voorkant van het fotoalbumpje.



Ze is van Stampers Delights en heet Chibi Crafty Girl.

Omdat de voorkant open is heb ik aan de binnenkant een stukje mica geplakt zodat deze digi ´schoon´ blijft.
De letters die ik hier gemaakt heb, van cardstock papier, zijn van een stans van Elizabeth Planner Essential Dies -Retro Alphabet Trio-. Zo superblij mee, ik hou hiervan!!
Ik had het bij Joke gezien, gevraagd waar de letters van waren.............en............aangeschaft.
Ik vind dit echt zo supergaaf!!!!


Ik heb deze digi uitgeknipt en op de 1e bladzijde verhoogd opgeplakt met foamblokjes.
Pas geleden heb ik een hoekpons gekocht waar je een soort sleufjes voor de hoeken mee maakt en daar kan je een kaart insteken. Deze sleufjes heb ik alleen in het witte cardstock gemaakt.
Zo zou ik het bovenste gedeelte er nog uit kunnen halen en er een kaart mee maken.
Ga ik met deze niet doen.................veel te leuk voor dit boekje.
Maar volgende digi´s ga ik ook zo inplakken en als ik er dan toch nog een kaart mee wil maken, kan ik het er zo uithalen zonder te beschadigen.
De tekst bij de digi heb ik in Word gemaakt.



De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid-blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Haar: E49-E47-E35-E31
- Paars: V09-V17-V15-V12-V01
- Blauw: B39-B34-B32
- Goud: E15-Y38-Y15-Y11
- Copic: W5-W3-W1-W0-W00
   - Dop en brush punt: V17-V15-V12
- Achtergrondpapier met Yupo papier/Activator en V09-V12-B18-B16

Het Corona virus heeft ons met z´n allen behoorlijk in de greep. Ik kan alleen maar zeggen, zorg goed voor elkaar en voor jezelf, kijk meer naar elkaar om. Al is het alleen maar met een telefoontje, een kaartje of zo. En hopelijk komen we hier met z´n allen zo goed als mogelijk doorheen.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond verder!!



4 opmerkingen:

Wil zei

Oh Frouwkje,wat slim ,om je mooie werkjes te bewaren en af en toe eens pakken en te bekijken.
het albumpje ziet er super uit.

Groet WIL

Marja zei

Wat een leuk idee om je kleurwerkjes zo te bewaren..je hebt een supermooie digi ingekleurd voor de voorpagina! Vind het vaak ook veel leuker om alleen maar in te kleuren.
Groetjes Marja.

JOKE zei

Dat wordt een supermooi boekje Frouwkje!!! En zo geniet je er zelf het meeste van denk ik maar...blijf je wel af en toe een kaartje maken om iemand anders een plezier te doen want ook je kaarten zijn altijd zoooo mooi!!! ;-)
Liefs Joke

Marlies zei

Een heel goed idee om zo je kleurwerk te bewaren. Je hebt de voorkant in ieder geval weer prachtig gekleurd! En als je toch een kaart wil maken hoef je er maar een al gekleurd afbeelding uit het mapje te pakken, ook makkelijk soms. Hopelijk kom je deze tijd ook gezond door. groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...