vrijdag 20 maart 2020

Aurora Wings Koala Sprite

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een kleurwerkje laten zien van de Koala Sprite van Aurora Wings.
Deze heb ik gekleurd in de 'no lines' techniek.
Ik wilde hier eerst mee wachten totdat ik het kaartje (waar ik nu mee bezig ben) af had.
Maar dat duurt op de één of andere manier zo lang, dat ik het niet kan laten om dit alvast te laten zien.
Ik ben er zo blij mee. Zo goed gelukt (al zeg ik het zelf ;-) ).
De kleurnummers kan ik niet geven, daar heb ik dezelfde kleurnummers voor gebruikt als in de les van december 2019 van Alyce Keegan. Deze les van december heb ik ook al gekleurd, die laat ik later zien.
Ik heb technieken gebruikt uit deze les.


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Zodra ik weer een beetje energie heb ga ik weer verder met de kaart!!

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder :-D



6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik snap dat je hier blij mee bent en het wil laten zien ....wouw echt heel mooi!!!
Super gedaan met no-lines Frouwkje en wat een schattige afbeelding!
Liefs Gerie

JOKE zei

Oh wat een beauty!!! Geweldig gekleurd, je zou bijna denken dat het met een computer is gedaan of zo...
Ik ben heel benieuwd naar je kaart.
Liefs Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattige afbeelding Frouwkje en wat een schitterend kleurwerk laat je weer zien. Ik heb ook nog genoten van je post hieronder. Leuk idee om zo'n album te maken en je hebt een heel leuk model boek hiervoor gevonden. Fijn om je zinnen even te verzetten met kleuren denk ik.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Wow wat heb je dit mooi ingekleurd snap dat je daar blij mee bent!...vind de vacht supermooi ,vind dat altijd nog wel een dingetje. Leuke digi heb je gebruikt.
Groetjes Marja.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat heb je dat prachtig gekleurd.
Groetjes Miranda

Marlies zei

Wauw super mooi gekleurd Froukje! groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...