zaterdag 6 april 2019

Lentekriebels

Hallo allemaal,

Lentekriebels........
Het komt steeds dichterbij......nog even.....en dan zal het toch echt heerlijk weer worden.
We hebben er al een paar keer van kunnen genieten (ik in ieder geval wel ;-).
Zodra de zon schijnt wil ik naar buiten. Al is het maar om een half uurtje in de zon te zitten.
Met een boek erbij....heerlijk vind ik dat!!

Ik had een Easter Egg mal van Dutch Doobadoo -470.713.597-.
En omdat ik ook heel graag een creatie met de Mon Ami Fiona -6002/1303-, van Noor Design, wilde maken heb ik dit gecombineerd.
Hoe ik de Mon Ami's gekleurd heb kan je in DEZE post lezen.
Een paar paaseitjes erin...en je hebt zowel een lente- als paascreatie :-D

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Het  Design Papier is van -Mintay -Farmlife-.
Alle randjes heb ik bewerkt met de distresser van Tim Holtz en de randjes verder bewerkt met witte Gesso.
De grasrand is van NoorDesign -6002/1178-.
Onder de rechtse Mon Ami heb ik raffia gedaan. En ook in het doosje zelf en daar de paaseitjes op.
Alle bloemen komen uit eigen voorraad.
Op alle bloemen heb ik glitter gedaan met de Nuvo glitter accents -fresh snowfall-.
En nog een paar lieveheersbeestjes opgeplakt.
De vlinders komen ook van het Design Papier en heb ik verhoogd, met 3-D kit, opgeplakt.


De tekst is van Bella Lulu, maar deze heb ik zelf in Word gemaakt.
Geweldig tekt, toch?? :-D :-D :-D
Om de tekst heb ik gedoodled met een zwarte Copic Multiliner 0.05.
Ik heb 2 strikken met een bloemetje aan de bovenkant gemaakt.
De plakparels zijn van JoyCraft.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een heel fijn weekend verder :-D





6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat is je paasei mooi Frouwkje één en al vrolijkheid en de kuikentjes heb je wel heel mooi gekleurd! Kunnen Casper en Thomas mooi bij Oma een eitje snoepen. hihi Geniet lekker van het zonnetje morgen!
xx Gerie

Aartje zei

Prachtig Frouwkje, gezellig al die leuke kuikentjes.
Groeten, Aartje

Marlies zei

Een super mooie, vrolijke paasei Frouwkje. Heel mooi gemaakt in mooie vrolijke kleuren en schattige kuikentjes. Als het goed is wordt het vandaag mooi weer, geniet ervan. groetjes, Marlies

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er heel vrolijk uit.
Groetjes Miranda

Petra zei

Prachtig Frouwkje je hebt het heel mooi gemaakt . Zo lief met de schattige kuikentjes.

Lieve groet,
Petra

marion zei

Wat heerlijk fleurig is deze creatie, echt lente/paasachtig. Schitterend gedaan en het kuikentje zo lief en leuk gemaakt, geweldig !! Prachtige bloglayout heb je, heel mooi (moest even komen kijken :) ), knuf Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...