dinsdag 9 april 2019

Nieuwe blog achtergrond en 'oud' kleurwerkje ;-)

Hallo allemaal,

Ik wil jullie zooooooooooo graag mijn nieuwe achtergrond van mijn blog laten zien.............en ik wilde het niet doen zonder een kleurwerkje erbij.
Dus heb ik even een oude blogpost erbij gezocht met een vintage look ;-)

Ik had dit bericht gisteravond gemaakt en vanmorgen 'schoot' me nog iets te binnen wat ik ook graag wilde vertellen.
Ik vond het zo 'eng' om te doen............stel dat het niet zou lukken............stel dat ik alles 'kwijt' zou raken..........
Maar ik wilde het zoooooooooooo graag. Ik wilde een rustige achtergrond.
Ik heb eerst alle HTML van mijn blog gekopieƫrd en in kladblok gezet.
De achtergrond zelf heb ik van Vintage Made For You.
Zo trots dat het me gelukt is. Is ook een vorm van creatief bezig zijn ;-)
Het meeste heb ik verder zelf gedaan met een beetje hulp van een lieve facebook vriendin en van mijn zoon voor de handtekening. De handtkening wilde ik met rose eromheen en dat lukte me niet in Paint Shop Pro. Dus daar heeft mijn zoon bij geholpen :-D
Helemaal blij mee!!!!!!!

Ik weet nog niet wanneer ik weer iets ga plaatsen.....dus zodoende wilde ik dit bericht al maken.
Ik ben zo aan het bekijken wat ik als volgende wil doen.......ben er nog niet helemaal uit ;-)
Er zijn teveel dingen leuk :-P
En mijn perfectionisme zit me even 'in de weg'.

Bij de maandelijkse les van Kit and Clowder van oktober 2016 zat een (gratis) les 'Sepia Techniques'.
Het was niet helemaal 'mijn ding', ik hou nu eenmaal van kleur.
Maar ik vond het toen toch leuk om eens wat anders te doen.
En!!!...een uitdaging om maar met 5 copic markers te kleuren ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De digi is van Jade Dragonne -Champagne-

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en (eventuele) reactie.
Ik lees ze graag en waardeer het enorm! :-D
Ik wens jullie een hele fijne avond!!!


4 opmerkingen:

Petra zei

Nou je hebt je blog prachtig gepimpt en je sepia gekleurde plaatje past er perfect bij. Ik vind het super gekleurd prachtig zoals altijd.
Lieve groet,
Petra

JOKE zei

Heerlijk zo'n rustige achtergrond!!! Nu kan echt alle aandacht naar je prachtige creaties!
Liefs Joke

Wil zei

wauwww,wat mooi.wat heb je dat geweldig goed gedaan,Frouwkje
Zelf zou ik ook wel eens m,n blog vernieuwen,maaaaaaaar,
Ik zit nog steeds met die stomme "foto ", weet echt niet hoe of dat weg kan.
Veel plezier met je nieuwe blog uitstraling.

Groet WIL

Marlies zei

Je blog ziet er prachtig uit Frouwkje. Knap dat je het hebt gedurfd. Ik heb die van mij ook ooit willen veranderen maar vond het te riskant. Nu ik tegenwoordig mijn foto's extra groot plaats kan ik er ook weinig mee. Alleen een leuke handtekening wil ik misschien nog wel maar dat komt wel een keer. groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...