donderdag 17 september 2020

Wishing You A Magical Christmas

Hallo allemaal,
 
Voordat ik over mijn kaart ga vertellen wil ik jullie eerst heel hartelijk bedanken voor de reactie's, tips en  opmerkingen op de vernieuwde blogger. 
 
Marja van 'handmade by Marja' had een hele goede tip: " dan moet je boven in de balk aanvinken: normaal, want die staat dan op paragraaf. Moet je wel bij elke post opnieuw doen blijft niet zo staan".
 
En dat werkt dus................het gaat nu weer helemaal goed!!!
Ik hoef niet meer door te typen en krijg netjes 1 regel afstand. Helemaal blij mee!!!
Misschien hebben jullie ook iets aan deze tip?? Dat zou fijn zijn :-D

For those who would like to read it in another language .......... there is a button to translate on the right side (above the followers).

Nu dan mijn 2e kaart voor het GDT van Conie Fong.
Van deze digi krijg je 5 afbeeldingen: Fairy rechts en links, kerstster en teksten.
Ik heb ook één van de teksten gebruikt: Wishing You A Magical Christmas.
Deze heb ik samen met de Fairy op het Copic Papier afgedrukt.


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Dit keer heb ik niet veel Design Papier gebruikt..........het plaatje was al redelijk groot.
Het blauwe DP is van Echo Park -Winter Wishes-.
Het DP met sterren is van een onbekend merk.
Wel heb ik alle delen zoals gewoonlijk met foamtape opgehoogd.

De randen om het plaatje heen heb ik gekleurd met Distress Ink Chipped Sapphire.
Op de afbeelding heb ik op de vleugels, de bontrantjes, de sneeuwbal, de bloem in het haar en de swirl een klein beetje Crystal Stickles gedaan (moeilijk te zien op de foto). Maar dat kleine beetje geeft het net iets meer vind ik ;-).
Hier en daar nog wat witte plakparels van JoyCraft gebruikt.


De sterrenrand is van NoorDesign -6002/2021-
Daarop heb ik nog extra ijs sterren gedaan met de Ijssterren -6002/2019- en -6002/2020-.
Daarop nog wat lila plakparels van een onbekend merk.
Bloemen komen uit eigen voorraad. De sneeuwbolletjes heb ik ooit gekocht bij Intratuin.
En natuurlijk nog wat Crystal Stickles op de bloemen gedaan.


De wintermal heb ik al een paar keer gebruikt en ik blijf deze heel erg leuk vinden!!
Ook van NoorDesign -6002/1333-.
De standaard van NoorDesign -6002/1406- heb ik ook weer gebruikt.


Rondom het afdrukje heb ik nog wat ijssterren gemaakt met een stans van NoorDesign -6002/1120-.
Heel erg leuk is deze ook. Een klein stansje met allemaal kleinere ijssteren.

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Oog: B32-B91 en klein beetje BV13
- Haar: E18-E15-YR23-Y21
- Haar (klein lokje): BV13-B32-V01
- Vleugels: BV11-B32-B60-V01
- Blauw/Violet en Violet: BV13-BV11-B32-B91-B60-V01
- Wit: C3-C1 en blender 0
 
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag :-D




 
 


19 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, wat een mooie kaart Frouwkje. Een heel lief elfje en je hebt haar prachtig ingekleurd. Ik houd van dat sprookjesachtige sfeertje.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Wow wat een prachtige kerstkaart!
Zo sprookjesachtig mooi gedaan Frouwkje.
Groetjes, Anita

Renate zei

Wauw!!! Wat een plaatje!!!
Met open mond zit ik hier je kaartje te bewonderen.

-xies- Renate.

Rosina zei

Een schitterend kerstkaartje Froukje...zo mooi die tekststans bovenaan en ook een super mooi ingekleurd stempeltje erop....ROP!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

Prachtige kerstkaart!
Groetjes
Nancy 52WTC

Pamela zei

A cute fairy and I love the snowflake borders.
Pamela
CD Sunday Plus DT.

Jantine zei

Schitterende kaart Frouwkje! Wat een mooie mallen heb je gebruikt, zo delicaat met die sneeuwsterren. Mooie afbeelding en prachtig gekleurd!
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldige kaart, zo prachtig ingekleurd top!!
Groetjes Doris

Carol zei

A beautiful card with so much to see.
Would love to be able to read more on your blog but I can't seem to capture the translate button.
Carol xx
CD Sunday Plus DT

Carol zei

It's OK. I have now got the translate button.
Carol xx

Scraptastisch zei

Wouw wat een beeldig kerstkaartje Frouwkje ....magical is het zeker, wat een sfeervol geheel!!!
xx Gerie

Seafield Jo zei

Wow, what a beautiful card. Your colouring is fabulous and I love the die cut border.

Thanks for sharing it with us.

Jo
CD Sunday Plus DT

Margarets designer cards zei

Beautiful christmas card, love the dies you used and the beautiful coloured image
Thank you for joining us
Margaret
CD Sunday plus DT

Marja zei

Wouw je hebt weer een superleuke kerstkaart gemaakt!
Leuke digi en ook heel mooi ingekleurd.
Groetjes Marja.

Jocelyn zei

A very pretty winter card and I love all those snowflakes. Thank you for sharing with us.
Jocelyn x
CD Sunday Plus DT

Marlies zei

Een schitterende kaart! Super mooi gemaakt met alle mooie details en je kleurwerk van de mooie digi is zoals altijd geweldig! Een kunstwerkje. groetjes, Marlies

Ilonka zei

Wauwie wat een schitterend kaartje. Dank je wel voor je bijdrage aan de Fairy en de unicorn challengel.
Groetjes Ilonka DT

Wynn zei

A beautiful, magical card for Christmas. Thank you for sharing it with us at CD Sunday Plus Wynn Dt

Dorlene Durham zei

This is amazing! I love all the extras you put on it. So pretty!!! Thank you for joining the current challenge at Love To Scrap Challenge Blog. Dorlene DT LTSCB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...