vrijdag 4 september 2020

Kit and Clowder Monthly Pencil Class Juni 2016

Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie graag de potlodenles van Kit and Clowder van Juni 2016 laten zien.
De digi is van The Paper Shelter -Just Roll with it-.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Alles is met mijn Prismacolor Premier Potloden gekleurd. 
De achtergrond heb ik zelf getekend m.b.v. de video tutorial.

Ik ben er best erg lang mee bezig geweest, deze les vond ik heel bewerkelijk. Maar ik heb er weer veel van geleerd!!

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag :-D

 



 



4 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wow...wat heb je dat prachtig gedaan !
Ik blijf maar kijken top hoor.
Fijn weekend, groetjes Doris

Marja zei

Wow deze is supermooi Froukje!
Mooie achtergrond heb je gemaakt...vind dat nog steeds best wel moeilijk.
Groetjes Marja.

Scraptastisch zei

Oei wat een donderwolken in de lucht, hihi Heel mooi gekleurd en top achtergrondje!
Goed weekend en groetjes van mij!

Wil zei

Echt Frouwkje,je kleur creaties worden steeds mooier en mooier ,Prachtig hóór

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...