donderdag 10 september 2020

Guest Designer bij Conie Fong

Hallo allemaal,

Leuk nieuwtje.....................;-)
Omdat ik bij de facebookgroep van Conie Fong in de maand augustus heb meegedaan, mag ik nu voor de maand september en oktober Guest Designer zijn.

Hoe leuk is dat?? :-D :-D :-D
Ik vind haar digi's zo onwijs leuk!! Vooral de fairies :-D

Dus, hierbij mijn 1e bijdrage voor september 2020:

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De naam van de digi is: Molly's Fairy Gift en kan je HIER vinden. Dan krijg je de digi zowel met de eekhoorn als zonder!!

Het Designpapier wat ik dit keer gebruikt heb is van Maja Design -Christmas Season-. De randen om het afdrukje heb ik nog gekleurd met Distress Faded Jeans. Om het afdrukje heb ik Stampendous embossing enamel Frantage Shabby white 'gestrooid' en verhit met de heattool. Zo'n gaaf effect vind ik dit ;-)

De ronde sterrenrand is van Craft Emotions -115633/0519-. De tekst 'Merry Christmas' is een stans van Impression Obsession Dies -DIE233M-. De lint/strik heb ik gekleurd met mijn Copic Marker R37. 

De 2 randen aan de kaart zijn van NoorDesign -6002/0357-.

Verder heb ik nog gebruikt:
- Bloemen, Stickles Crystal, voor de 'nodige' blingbling op de bloemen en goudkleurrige stampertjes
- Bedeltje
- Lint en goudkleurig kant
- Goudkleurig plakparels van JoyCraft

Even tussendoor...............................hebben jullie ook dat als je op enter drukt dat de tekst er niet direkt onderkomt maar een regel overslaat??? Heel irritant van de nieuwe blogger :-(. Dus nu moet je achter elkaar doortypen...............en soms is het gewoon mooier om een nieuwe regel te beginnen. Iemand tips hoe ik dit wel weer voor elkaar kan krijgen? (soms doe ik zoals bij het lijstje van gebruikte Copic Markers kopieeren/plakken, van een vorige post, en dan lukt het natuurlijk wel). Maar dat is wel lastig om het zo met de andere tekst te doen :-(.

 
De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Haar: E49-E47-E35-E31
- Rood: C5-R59-R39-R24-R21
- Blauw: B99-B97-B95-B93-B91
- Geel/goud: E35-Y38-Y35-Y21
- Eekhoorn: E49-E47-E35-E31-E30
- Bontrandjes: W3-W1-Blender 0
- Sneeuw: C3-C1-C000 en Blender 0
Een molotow marker wit gebruikt voor de vleugels en onderkant van de jurk.
Ik heb ook nog de nuvo christal drops simply white gebruikt voor een paar rondjes aan de uiteinde van de vleugels.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:

Nog een voordeel van het GDT............zo maak ik ook nog wat meer kerstkaarten (en eerder) als anders ;-)
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag :-D
 



16 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wouw....Ben hele maal weg van je kerstkaart hij is Prachtig !!
Zo mooie ingekleurde digi.
Vindt het ook zo vervelend de tekst staat ver van elkaar en de regels te ver soms is veranderen wel niet verbeteren.
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met je gast de schap Frouwkje en wat superleuk om je prachtige kaart te zien hoe hier! Blogger vind ik een drama en weet ook niet hoe je de tekst goed krijg. Heb er ook al last van met het beginnen van een nieuwe zin idd. gewoon door typen!
xx Gerie

purpleglo13 zei

Fabulous creation Frouwkje! Wow! I love it! So creative, so many dies and flowers. It is fantastic! Thanks for being a Guest Designer with Conie Fong Facebook Group. We are very happy to have you. Have a wonderful day! Hugs, Gloria

https://purpleglocreations.blogspot.com

Wil zei

Oh, Frouwkje , wat mooi,
Super leuk voor dat je gast Designer mag zijn.

Groet WIL

CraftinGranny zei

Wonderful Christmas card! I love your coloring and all the intricate details.. Congrats on being a guest designer. You knocked it out of the ballpark with this one.

Marja zei

Gefeliciteerd leuk dat je nu twee maanden gastdesigner bent. Zag je kaart gisteren al op FB vind hem geweldig mooi!
Had er ook last van dat de tekst een heel stuk oversloeg...dan moet je boven in de balk aanvinken normaal die staat dan op paragraaf. Moet je wel bij elke post opnieuw doen blijft niet zo staan.
Groetjes Marja.

Dawn Phillips zei

Wow, there is so much detail and it's so beautifully done. Thanks for joining my challenge at Sparkles Monthly. Love Dawn x

Pamela zei

A stunning card - really, really pretty!
I gave up writing into Blogger quite a long time ago. I now write my blog post in Word and copy and paste it into Blogger. And then I add my photos - hope that helps.
Pamela
CD Sunday Plus DT.

Carol zei

Great card. I too am struggling with th new system Lost my labels and can't seem to get them back.
Carol xx
CD Sunday Plus DT

KraftyKoolKat zei

This is so great, I adore the colour palette & the layout. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Sparkles Monthly Challenges.
Hugs
Cathy DT Member
xxxxx

Margarets designer cards zei

Lovely christmas card, I think we are all struggling with the new blogger, hopefully we will get use to it in time.
Thank you for joining us
Margaret
CD Sunday plus DT

Seafield Jo zei

A beautiful card. Love the colours and all your embellishments.

Thanks for sharing it with us.

Jo
CD Sunday Plus DT

Tammy zei

What a stunning card, I love that sweet image and it's colored beautifully! Thanks so much for joining us at Sparkles Monthly.
Tammy x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstkaart en wat gaaf dat je gast-designer mag zijn Frouwkje. Het meisje is zo mooi ingekleurd en ook je decoratie is top.
Als ik op de laptop een nieuwe post maak staat bovenaan zo'n balk waar je lettertype, lettergrootte etc kunt kiezen. Daar staat ook het woordje "paragraaf". Als je daarop klikt krijg je een uitklap-menu en onderaan staat "normaal". Als je dat aanklikt kun je je post gewoon typen. Dit moet je even bij elke nieuwe post doen want hij gaat wel terug naar "paragraaf". Succes.
Lieve groetjes Miranda

CraftinGranny zei

Gorgeous card and great design! Love your coloring.
Hugs, Carol

Leslie zei

Amazing project! Thanks so much for sharing with us in our challenge over at Love To Scrap Challenge Blog this month! We appreciate you joining us!
Hugs,
Leslie, LTSCB DT
Love To Scrap 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...