vrijdag 9 oktober 2020

Mariola Budek Hair Inspirations Wedding

Hallo allemaal,
 
Prachtig is deze digi, hé?
Ik vind van wel en ik ben echt dol op haren kleuren.
Superleuke uitdaging was dit.
 
De digi kan je HIER vinden en ik heb haar gekleurd met mijn Copic Markers in de no-lines techniek.
Het hele plaatje is nu 18,5 x 13,5 cm. 
De digi is van Mariola Budek.
Ze heeft nog veel meer prachtige digi's.
Dit is één van de digi's en de naam hiervan is: Hair Inspirations Wedding.

Ik wilde zo graag een mooie 'rode' kleur.
Dus ik ben wat gaan spelen met de kleuren en dit kwam eruit ;-)
 




De Copic Markers die ik gebruikt heb:

- Huid: E04-E11-E21-E00-E000
- Haar: E09-YR18-YR68-YR16 (eigen kleurencombinatie ;-) )
- Bloemen: B28-B26-B24-B12
- Steeltjes: YG67-YG23
- Jurk en parels: C3-C0 en blender 0
 
Met dit kleurwerk had ik best wel even een 'dingetje'.
Ik heb een bril voor veraf. Van dichtbij, met lezen en kleuren, deed ik mijn bril altijd af en dan zag ik het allemaal prima.
Maar nu merkte ik dat ik het niet zo goed zag als anders :-(
Dus naar de opticiën............mijn ogen waren 'beter' geworden voor veraf............maar dat betekende (voor mijn leeftijd......hihi), dat het voor dichtbij niet meer zo goed te zien is. 
Nu heb ik gelukkig nieuwe glazen in mijn bril........en.............zooooooooo blij dat ik weer kan kleuren!!!!
 
Helaas heb ik gezondheidsproblemen erbij gekregen, dus niet zo veel op blogs etc. geweest.
Dus het is niet zo dat ik geen belangstelling heb voor wat jullie maken, dat ik niet langs kom.
Gewoon naast allerlei andere dingen geen energie voor.
Ik hoop dat het de komende tijd wat meer gaat lukken.
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag!!
 



2 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wouw....Wat een kunstwerk zeg!!
Zo prachtige gekleurd , wat een beauty.
Fijn weekend, groetjes Doris

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat heb je echt weer prachtig gekleurd.
Groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...