vrijdag 5 juni 2020

Mini album in explosie box

Hallo allemaal,

Een poosje geleden zag ik bij de hobbyvision life deze explosie box met mini albumpje erin.
Dit leek me een superleuk verjaardagscadeautje voor mijn moeder.
Mijn moeder heeft gisteren haar 89e verjaardag bij mijn zus gevierd.
We hebben heerlijk gegeten (op gepaste afstand) met broer/zussen/schoonzus/zwager en mijn moeder natuurlijk. Het was weer zo gezellig om dit te doen. En het eten was zoals gewoonlijk weer superlekker en heel goed verzorgd door mijn zus en zwager.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
Wat vind ik dit toch ook superleuk om te doen!!
Met alleen maar cardstock, designpapier en voor het mini boekje chipboard en dan helemaal zelf maken, zo geweldig dat dit er dan uitkomt ;-)
Een paar jaar geleden 'riep' ik nog dat er zo vaak wat verkeerd ging met meten etc. als ik dit soort dingetjes maakte. Maar na alle albumpjes etc. die ik gemaakt heb gaat het nu dus prima.
Al doende leert men......................................

Ik heb deze box en mini albumpje vrijwel helemaal nagemaakt.
Het zag er zo leuk uit vond ik, dus waarom zelf verzinnen als leuk namaken ook kan??
Soms is dat ook wel fijn...............gewoon verstand op nul en lekker bezig zijn........

Voor als je dit ook leuk vind, dit zijn de tutorials:
Explosie box
Mini Album 
Geel cardstock gebruikt en het designpapier is van Mintay -Forever Young-.

Om er op terug te komen dat ik dit ook zo leuk vind om te doen.
Soms denk ik wel eens: 'ik vind teveel dingen leuk'.
En dan weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik aan zal beginnen.
Eigenlijk wil ik alles, digi's inkleuren, kaarten maken, mixed media en albumpjes maken etc.
Er liggen nog zoveel dingen die ik wil doen....................keuze tress..........;-)
Maar een poosje terug bedacht ik dat ik gewoon moest doen waar ik op dat moment zin in heb.
Dus dat probeer ik nu te doen.

Heleboel foto's ;-) :


De VLINDERTJES (tutorial) heb ik zelf gemaakt en dit keer met een stans om bloemetjes te maken.


Het mini album in de explosiebox.



Het mini album zelf.
De label met het beertje heb ik geknipt van een bestaand labeltje.
Ik zag het ineens ergens liggen (in mijn hobbykamer) en vond het er perfect bij passen ;-)
Zelf een label van geel papier gemaakt, DP erop en het beertje en tekst geknipt en zo is het een mooi geheel.
Daar een persoonlijke felicitatie in geschreven.
Achteraf................had ik er nog mooi een magneetje in kunnen maken.......vergeten.
Dus nu komt het label een beetje naar voren...............



Heleboel 'flapjes'.














En de buitenkant van het boekje.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder :-D





4 opmerkingen:

Marja zei

Superleuk cadeautje heb je voor je moeder gemaakt!
Alles past zo mooi bij elkaar.
Herken je probleem heb dat zelf ook...wil ook teveel maar ook ik moet kiezen haha.
Groetjes Marja.

Wil zei

Fijn Frouwkje,dat jullie gezamelijk (op afstand )de verjaardag van jullie moeder hebt gevierd.
89 jaar is niet niks hé .
Ook je super mooie werkstuk zag er weer gaaf uit ,daar zal je moeder wel blij mee geweest zijn.

Groet WIL

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er echt prachtig uit. Fijn dat jullie de verjaardag van je moeder zo hebben kunnen vieren.
Groetjes Miranda

JOKE zei

Ik had op facebook al gereageerd maar ik wil hier toch ook nog even zeggen dat ik je kadootje super leuk vind. Ik denk dat je moeder er heel veel plezier aan heeft beleefd en nog steeds doet!!!
Ik had je alleen nog niet gefeliciteerd met haar dus dat doe ik bij deze nog even!!!
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...