dinsdag 9 juni 2020

Art Journaling Kate Crane 2

Hallo allemaal,

Whatever you do, do it with all your heart!!

Het tweede project van de lessen van Kate Crane.
Ik vind dit toch wel heel erg leuk om te doen, heerlijk spelen met verschillende kleuren en ook met verschillende materialen.
Heldere/felle kleuren, helemaal mijn ding!!

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik maak het nu nog steeds na zoals Kate Crane het doet.
Als ik alle lessen gedaan heb ga ik eens kijken hoe ik iets helemaal zelf kan verzinnen :-P

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!










4 opmerkingen:

Wil zei

Het is weer een mooi kleurig werkstuk ,Frouwkje.
Ook je tasje hieronder voor je zus is super leuk

Groet WIL

Doris knippenenplakken zei

Wow...Prachtig!! Mooie kleuren en details, gaaf.
Groetjes Doris

Marja zei

Het is weer een mooie kleurige pagina Froukje!...gaat je vast lukken om een keer helemaal zelf iets te verzinnen. Vind het allemaal ook heel mooi om e zien ,ben er ook wel is mee bezig geweest maar vind het dan toch weer jammer dat ik niet heb gekleurd dus ga mee daar meer mee bezig houden,
Groetjes Marja.

JOKE zei

Jij bent ook echt van alle markten thuis he...prachtig kleurenspektakel!!
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...