zaterdag 6 juni 2020

Art Journaling Kate Crane

Hallo allemaal,

Ja, hoor.........ik heb weer iets gevonden wat ik heel erg leuk vind om te doen.
Heerlijk kliederen met acrylverf en doodelen.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)


De tweede foto heb ik later toegevoegd.
De art journal pagina heb ik op zwarte cardstock geplakt en de vlinder nog voorzien van glitters ;-)
Zo is het naar mijn gevoel net iets meer 'af'.

Ik moet nog even 'mijn weg' hier in vinden.
Maar komt goed.............ik heb nog 6 lesjes te gaan ;-)

En waarschijnlijk kan ik het ook wel eens combineren met een kleurwerk van Copic Markers.

Dit is les 1 uit de Journaling soup3 van Kate Crane.
Deze lessen heb ik aangeschaft en zijn online te volgen.
Wil je meer over haar weten?
Dit is haar website: The Kathryn Wheel.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!







2 opmerkingen:

Aartje zei

Jij bent ook van alle markten thuis, leuk dit "knoeien en kliederen" met verf. Geeft een mook resultaat.
Groeten, Aartje

Scraptastisch zei

Als het je maar lekker kleuren kan en ook dit gaat je super af Frouwkje! Ik vind het heel gaaf en
wat leuk dat je een online workshop volgt bij Kate, veel plezier met de volgede lessen!
xx Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...