donderdag 2 januari 2020

Baubles Class

Hallo allemaal,

Een nieuw jaar, met nieuwe kansen!!!
Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond, liefdevol en creatief 2020!
Voor mij persoonlijk is gezondheid het allerbelangrijkste.............dus hoop ik dat ik met mijn beperkingen en pijn goed om leer gaan of dat er nog verbetering gaat komen.

Vandaag wil ik jullie graag de baubles (bonus) les van september 2019 laten zien.
Deze is ook van Kit and Clowder. Ik heb het met de 'no lines' techniek gekleurd.
Weer veel geleerd van deze les.

Ik heb de digi 16 x 13 cm gemaakt en met mijn Copic Markers gekleurd.


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond verder!



5 opmerkingen:

JOKE zei

Je zou het zo inlijsten en elk jaar met kerst weer ophangen...
prachtig gekleurd weer maar ja, dat zijn we van jou niet anders gewend ;-)
Liefs Joke

Petra zei

Prachtig gekleurd Froukje? Ja gezondheid is de beste wens. Dit kunnen we niet kopen. Ik wens je het allerbeste voor het nieuwe jaar.

Lieve groet,
Petra

Scraptastisch zei

Hoi Frouwkje,
Ik wens jou ook een heel fijn nieuwjaar bomvol goede gezondheid en creatieviteit en blijven genieten van de mooie momenten hè! Lekker blijven kleuren want dat gaat je heel goed af en dan komen wij bij je genieten!!!
Liefs Gerie

Marlies zei

De allerbeste wensen voor een gelukkig en gezond 2020. Je hebt weer schitterend gekleurd, het lijkt wel gedrukt, zo mooi! Super gedaan. groetjes, Marlies

Corry zei

Wat heb je dat prachtig ingekleurd
Kleuren is ook een van mijn hobby’s ik ben je gaan volgen , zou je ook een kijkje op mijn blog willen nemen en mij volgen zodat we onze passie kunnen delen
Mijn blog is corryscardandcreations
Lieve groetje sCorry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...