zaterdag 28 december 2019

Christmas Truck Class

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de Christmas Truck (bonus) class van Oktober 2019 laten zien.
Deze is weer van Kit and Clowder (Alyce Keegan).
Zooooooooooo supergaaf om te kleuren.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De digitale stempel is 17-13 cm en is gekleurd met mijn Copic Markers.

De Pendule klok (vorig bericht) had ik al een tijdje geleden klaar, maar die kon ik nog niet eerder laten zien omdat ze allebei nog verstuurd/gegeven zouden worden.
Vandaar dat het lijkt of ik dit wel 'even' gekleurd heb. Maar, ik heb er zoals gewoonlijk weer een paar dagen over gedaan. Maar dat maakt me niet uit hoelang ik ergens over doe.....................als het maar naar mijn zin word ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder :-D

Ik wil jullie ook bedanken voor alle bezoekjes en reactie's op mijn blogberichten van het afgelopen jaar. Ik lees ze met veel plezier en waardeer het enorm.
En ik wil jullie graag een fijne (en veilige) jaarwisseling en een goede gezondheid, geluk, een liefdevol en creatief nieuwjaar wensen!!



5 opmerkingen:

Petra zei

Je kleurwerk ziet er weer prachtig uit, mooi gedaan meid. Je pendule klok heb je ook mooi gemaakt. Daar zal de ontvanger best blij me zijn geweest. Frouwkje is wens jou ook een goede jaarwisseling en een mooi 2020 met alle leuke en mooie dingen die op je pad komen.

Lieve groet,
Petra

Aartje zei

Prachtig gekleurd Frouwkje. Als veel oefenen die mooie resultaat oplevert, weet ik wat me te doen staat 😉.
Je pendule is ook heel erg mooi geworden.
Groeten, Aartje

Wil zei

Allereerst,ook voor jou en je gezin Frouwkje, Een gezond ,en voorspoedig 2020.
Allebei je creaties zijn super mooi en prachtig gekleurd.

Groeten WIL

Marja zei

Wow wat een prachtig kleurwerkje heb je gemaakt!...vind het ook niet erg om ergens lang mee bezig te zijn.
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Frouwkje, ik zit te klunzen op mijn nieuwe tablet en weet niet of ik nu wel of geen reactie heb verstuurd..LOL.
Nog een poging want ik wil zeggen dat ik je truck heel mooi ingekleurd vindt. Prachtig zoals de schaduw en glans gemaakt zijn. Geeft niets dat je er wat langer over doet, juist leuk om alle aandacht aan je werk te geven. Bij mij duurt alles meerdere dagen hihi.
Fijne jaarwisseling vast.
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...