dinsdag 28 januari 2020

Wee Stamps -Heidi-

Hallo allemaal,

De laatste maanden ben ik met allerlei dingen op hobbygebied bezig geweest.
Af en toe een les van Alyce Keegan er tussendoor.

Nu wil ik wat ik geleerd heb weer in praktijk brengen.
Hier heb ik dus best wel weer even op moeten oefenen om de 'slag' weer te pakken te krijgen.
Maar na veel oefenen ben ik hier tevreden over ;-)

Ik wil er ook een kaart mee maken, maar kon het niet laten om dit alvast te laten zien.
De kleurnummers van de Copic Markers zet ik dan bij de kaart ;-)


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ook hierna ga ik weer voorlopig door met kleuren.
Het is toch wel mijn grootste passie.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag/avond verder!








4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Prachtig in gekleurd Frouwkje ik ben alweer benieuwd naar je kaart!
xx Gerie

Wil zei

Oh Frouwkje,wat een super lief en mooi gekleurd meisje.
Daar zal jij wel een mooi kaartje mee kunnen maken !!!!

Groet WIL

JOKE zei

Ik kan niet wachten tot ik je kaart hiervan zie...
Als ik zo kon kleuren dan zou dat zeker ook helemaal mijn ding zijn. Er dan nog een mooi kaartje mee maken is alleen maar een extra hobby. En een kaart heeft met zo'n stempel niet echt heel veel nodig hoor ;-)
Liefs Joke

Marja zei

Wow dit is supermooi!...dat wordt vast een prachtige kaart.
Heb toevallig laatst deze digi ook gekocht vind ze zo leuk....vind kleuren eigenlijk ook het leukst om te doen.
Groetjes Marja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...