vrijdag 28 oktober 2016

Mixed Media Class project 3

Hallo allemaal,

Daar ben ik al weer ;-). Het kleuren gaat 'lekker' de laatste weken :-D
Dit is het laatste project ('Close Up') van de Mixed Media Class van Kit and Clowder (Alyce Keegan).
In de les is deze gekleurd met potloden. Ik heb haar gekleurd met mijn Copic Markers ;-).
De kleurnummers hiervoor stonden ook in de les ;-).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)   


De embellisements komen uit de Kit and Clowder Mixed Media Class Embellishment Kit


De digi is van Saturated Canary (Krista Smith) en heet -Steampunk Style-.
Helaas niet meer verkrijgbaar (Krista Smith heeft haar shop gesloten).

Ik ben benieuwd hoe jullie haar vinden :-D. Ik ben er met heel veel plezier mee bezig geweest!!
En zo hangen ze dan alle 3 in mijn hobbykamer aan de muur ;-)
3x dezelfde digi, allemaal op verschillende manieren 'gecropt' :-D


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog, en de leuke reactie's/complimenten op mijn vorige blogpost(en) :-D
Ik wens jullie een hele fijne dag verder!! :-D.



3 opmerkingen:

Wil zei

Prachtig Frouwkje,
Het is een mooie serie geworden,die aan je muur hangt.
ook de mixed media vind ik heel goed.

Groet WIL

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, wat een mooie creatie Frouwkje. Zó mooi ingekleurd en verwerkt als onderdeel van je mixed media project, super. Gezellige boel daar aan de muur van je hobbykamer ;p
Lieve groetjes Miranda

Wendy Koorevaar zei

Nou het kleuren gaat zeker lekker Frouwkje! Gewoon kunstig hoe jij dat doet! Je hebt ook weer hele mooie projecten gemaakt. Ik vind de mooie afdrukjes in combinatie met mixed media echt super mooi!

Liefs,
Wendy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...