woensdag 5 oktober 2016

Elements of Nature Class



Hallo allemaal,

Nog even wat werkjes laten zien van de Elements of Nature Class van Kit and Clowder :-D
Ik ben er op dit moment zo blij mee!!!! Heerlijk verstand op nul en alleen maar fijn kleuren :-D

Een paar weken geleden heb ik dit al gekleurd. Alleen nog niet in de gelegenheid geweest om het te laten zien.

Holly and candle


Maple Leave
Maple Leave
Tree Trunk








Succulent
Tree
Toadstool

Pumpkin
Dat was het voor vandaag ;-).

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag!!




4 opmerkingen:

Petra zei

Hi Frouwkje,

Jeetje meid je bent goed bezig geweest. Ze zijn allemaal stuk voor stuk even mooi, geweldig mooi gedaan hoor.

Lieve groet,
Petra

Renate zei

Een kleurboek voor volwassenen heb je helemaal niet nodig. Gewoon een paar leuke afdrukjes en een kleurmedium.
Je afdrukjes zien er echt prachtig uit. De cursus werpt echt wel z'n vruchten af.
Nog heel veel kleurplezier.

-xies- Renate.

Wil zei

Ik vind je kleurwerk echt prachtig,Frouwkje
Gebruik je de platen ook nog in een creatie b.v een kaart

Groet WIL

Angélique zei

Ongelooflijk wat een talent. ik heb me zelf ook een aantal lessen aangekocht maar het ontbreekt me aan tijd en aan techniek. Je mag trots zijn op je zelf want ik weet hoeveel tijd erin gaat zitten en dan komt er bij jou zoiets moois uit.
ANgelique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...