woensdag 12 oktober 2016

Elements of Nature Class 3

Hallo allemaal,

De laatste vijf oefeningen van de 'Elements of Nature Class' van Alyce Keegan.

Nu heb ik de hele klas gedaan.
En wat heb ik veel geleerd en wat was het ontzettend leuk om te doen :-D

Digi van Jade Dragonne -Summertime-
 Day Scene

Digi van Jade Dragonne -The Maori Princess
Night Scene

Achtergrond zelf getekend, met behulp van de video tutorial van Alyce Keegan.

De Copic Markers kleuren die ik gebruikt heb voor het meisje en de vogels:
Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
Ogen: B39-B34-B32
Haar: W9-W7-W5-W3
Veertjes en vogeltjes: E18-E08-E13-E000-Y17-Y02
Veer: B34-B32
Broek: E99-E97-Y02

Digi van Yam Puff -Mardiana-
Rain Scene
Achtergrond, ook de 'plas' op de grond, zelf getekend, met behulp van de video tutorial van Alyce Keegan.

De Copic Markers kleuren die ik gebruikt heb voor het meisje:
Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
Ogen: B37-B23-B21
Haar: W9-W7-W5-W3
Jurk: G99-G94-G21-YG11

Digi van Art by Miran -Jacque with Lily-
Sunset Scene
Deze had ik in februari van dit jaar al gemaakt voor
de 2e verjaardag van Kit and Clowder
(gratis les)
Digi van Yam Puff -Woodland Scene-
Achtergrond zelf getekend, met behulp van de video tutorial van Alyce Keegan.

De Copic Markers kleuren die ik gebruikt heb voor het meisje:
Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
Haar: E49-E47-E35-E31
Kleding: G99-YG67-YG17-YG23
                V09-V17-V15-V12-V01
Sieraden: YR15-Y17-Y15

Ik vond het onwijs leuk om deze scene's te kleuren!!!! Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te zien. Bedankt weer voor jullie bezoekjes en reacties!
Ik wens jullie een hele fijne avond!!


4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik vind het weer geweldig om te zien Frouwkje! Ook je eigen tekenwerk is zeer knap. Hier zitten heel veel uurtjes kleuren in! Zoveel plezier als je hierin hebt, is toch heerlijk!!!
Fijne avond verder met lieve groetjes van mij!

Aartje zei

Geweldig! Wat leuk dat je zoveel geleerd hebt en het ziet er weer fantastisch uit.
Groeten, Aartje

Wendy Koorevaar zei

Wat heb je weer mooi ingekleurd en je raakt maar niet uitgeleerd. Je hebt er ook echt gevoel voor! Ik vind de achtergrond met je eigen tekenwerk ook super!

Liefs,
Wendy

Natasja's Kaarten zei

Prachtig Frouwkje!

Groetjes,

Natasja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...