vrijdag 21 oktober 2016

Kit and Clowder Monthly Class Oktober 2016

Hallo allemaal,

Wat vond ik deze digi en les onwijs leuk om te kleuren!!!!
Het is de les van Oktober 2016 van Kit and Clowder.


De digi is van Ching Chou Kuik -Bones Imprint-.
Weer zoveel geleerd:
Alternatieve huidkleur, rook, kookketel, allerlei kleurstroken haar, make-up, stenen, botten en de letters in het boek overgetrokken met W9 (dat had ik een jaar geleden nog niet gekund ;-)). Dat moet zo heel fijntjes gedaan worden ;-).

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie's.
Ik wens jullie een hele fijne dag!!


4 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Spooky Frouwkje, en voor jou lijkt geen berg te hoog! Super gedaan weer!
Liefs Gerie

chrilvian zei

super

Wil zei

Ik kijk elke keer weer met bewondering naar jouw kleurwerk,zo ook nu weer.
Het boek,de flesjes ,het is allemaal zo fijntjes gekleurd,een feestje om naar te kijken

Groet WIL

Aartje zei

Deze digi is helemaal niet mijn ding (mag ik dat zeggen?) maar ik vind hem weer prachtig gekleurd.
Groeten, Aartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...