donderdag 19 december 2013

Een kaartje speciaal voor jou

Hallo allemaal,

Sorry......ik was dus een beetje voorbarig met mijn conclusie dat de vorige kaart de laatste kaart van dit jaar zou zijn. Maar zo'n enveloppe als deze maak je best wel vrij snel :-).

Bedankt allemaal voor de onwijs leuke reactie's en complimenten die ik gekregen heb op mijn 'Noël' kaart.

Toen ik deze 'tag' enveloppe zag van Dutch Doobadoo dacht ik gelijk dat dit leuk zou zijn om geld in te doen (of iets anders natuurlijk) :-). Je kan b.v. ook op de tag gleufjes maken en er een cadeaubon in doen.
Dus, dit is mijn eerste enveloppe hiermee, maar zeker niet de laatste. Erg leuk om te doen.
Ook heb ik dit keer iets heel anders gedaan als anders. Geen bloemen etc. erop :-).

Ik ga er ook nog één maken met een 'cute' stempel en bloemen etc. Wanneer......weet ik niet..... Ik heb nog zoveel in mijn hoofd wat ik nog 'moet'/wil doen :-).

'klik' op de foto voor een vergroting :-)

De enveloppe is van Dutch Doobadoo 470.713.004. Ik heb als eerste de ondergrond met de Copic Airbrush en Copic Markers BG18 en RV66 gekleurd. Daarna met de mask art flower, ook van Dutch Doobadoo, (470.715.005) en dit ook weer met de Airbrush en Copic Markers gekleurd.
De vlinderstempel is van Chololate Baroque -Butterfly flourish swirls-. De stempel -Een Kaartje speciaal voor jou- is van Different Colors.


Een foto van de enveloppe en de tag. De stempel op de tag is van Hero Arts.
Ik heb gestempeld met Memento Tuxedo Black, Grape Jelly en Teal Zeal. Op het laatst nog de molotow marker wit gebruikt. De mal aan de bovenkant is van Noor Design 6002/0134.

Eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal tevreden over. Maar dit heb ik ook nog niet zo vaak gedaan. Oefening baart kunst :-), zullen we maar denken.

Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden!
Ik wens jullie een hele fijne avond, en weer bedankt voor het langskomen :-).






7 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi Frouwkje. Heb de mal vorige week ook gekocht. Heb ik meteen al weer een mooi idee meegekregen ;). Groetjes

lenywim35 zei

Ik vind het heel apart Froukje. En 1 keer is altijd de eerste keer. Ik vind dat je het prima hebt gedaan. Succes met verdere pogingen. gr leny w

Anita Meijer zei

Schitterend Frouwkje, die kleuren zijn ook zo moooooi, heb je weer geweldig mooi gemaakt.
Liefs van Anita

Scraptastische hobby zei

Hoi Frouwkje,
Dit is zeker heel iets anders, en wat een mooie kleuren en prachtige stempels!! en mooi die accentjes met je witte marker! Kei gaaf gedaan!
Lieve groetjes van Gerie

Henriëtte zei

Prachtig gemaakt zeg en wat een mooie kleuren!

groetjes Henriëtte

Tinie zei

Hij is echt gaaf Frouwkje en wat een bijzondere mooie kleuren!!! Fijne Feestdagen en groetjes Tinie

Erica ♥ zei

Wat een schitterende tag, en de kleuren zijn echt super !

Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
lekker genieten en knutselen.
Een goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...