maandag 2 december 2013

De winnaar van de Candy is...........

Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken....huuuhhhhh....de candy liep toch tot
7 december???
Klopt helemaal.
Maar....omdat ik morgen en overmorgen onderzoeken heb en ik niet weet hoe het daarna zal lopen, vond ik dat ik het beter vandaag kon doen. Dan is de candy er in ieder geval uit, mocht ik er eventueel door allerlei omstandigheden niet aan toekomen.

Ik wil graag de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom heten :-). Ik wens jullie veel plezier en inspiratie toe :-), op mijn blog.
En ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor het meedoen met deze candy en al jullie lieve en leuke reactie'!!!

Er kan (helaas) maar één de winnaar zijn, ik heb haar gekozen met de random.

De winnaar van de candy is:             JOUKJE

Joukje, heel veel plezier ermee. Wil je mij je adresgegevens mailen? Ik stuur het dan zo snel mogelijk op!!

Alle andere dames, heel hartelijk bedankt voor het meedoen!!!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!!




8 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Joukje gefeliciteerd !
Froukje suc6 met je onderzoeken !
Grtjs Erica

Yvonne Rijk zei

Joukje, gefeliciteerd en ik wil je veel sterkte wensen, Frouwkje. Ik heb het tegenovergestelde van jou een traag werkende schildklier. Heb hier een paar jaar enorm mee gesukkeld maar momenteel met de medicatie gaat het weer goed. Maar ik weet hoe belabberd je er van kan voelen. Als alles goed functioneert denk je er niet bij na maar dat zo een klein dingetje als een schildkllier zo belangrijk is merk je pas als hij niet goed functioneert. Heel veel sterkte met de onderzoeken en de jodiumslok. De vlinder in het berichtje hieronder is prachtig ingekleurd. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Als je je weer wat beter voelt zien we dit resultaat vast nog wel een keertje langskomen.
Hartelijke groet van
Yvonne Rijk.

Margreet zei

Joukje gefeliciteerd en Frouwkje veel succes met de onderzoeken
Groetjes Margreet

Hanny zei

Proficiat Jouke, gave prijs hoor.
Ik dacht inderdaad huh nu al? Maar wel begrijpelijk, heel hartelijk bedankt voor deze kans Frouwkje en ik wens je heeeeeel veel succes met de onderzoeken, sterkte.
liefs Hanny♥ http;//tierelantijntjes.blogspot.nl

Tinie zei

Wat ontzettend leuk dat Joukje heeft gewonnen!!! Gefeliciteerd ermee! En Frouwkje ik wens je heel veel sterkte toe!!!

Groetjes Tinie

Joukje zei

Wooww .Super bedankt Frouwkje!
Ik heb je een mailtje gestuurd.

Lieve groetjes Joukje

Scraptastische hobby zei

Hoi Frouwkje
Ik wens je heel veel succes met de onderzoeken en de jodium slok en met een goede uitslag natuurlijk! Want aldoor zo belabbert voelen is ook maar niks!
Dank je wel voor deze kans van je prachtige candy en Frouwkje Gefeliciteerd met het winnen ervan.
Knuf van Gerie

Janny's Cards Creations zei

Heel veel sterkte met de onderzoeken en hopelijk een goede uitslag. Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...