zaterdag 7 december 2013

Butterfly....2

Hallo allemaal,

De onderzoeken zijn achter de rug, dat viel allemaal heel erg mee. Nu ben ik 'radioactief' vanwege een slok radioactief jodium. Eén voordeel hiervan is dat ik dus veel op mijn hobbykamer zit en deze kaart sneller af kon maken als dat ik dacht. De 1e week mag ik niet veel contact hebben met volwassenen en dit geldt 2 weken voor kinderen. Wel heel, heel erg jammer dat ik mijn kleinkinderen deze tijd niet kan zien. Maar dat is niet anders. Ik ga de 'schade' straks wel heel goed inhalen :-). En.....heel erg lief van mijn zoon en schoondochter....ik krijg bijna dagelijks foto's toegestuurd, van onze kleinkinderen, op mijn (nieuwe) telefoon :-). A.s. zondag ga ik beginnen met de medicijnen voor de schildklier en ik hoop dan gauw op te knappen.

De vlinder en de Bestie waren al gekleurd, dus heb ik het gisteren helemaal af kunnen maken. Ik heb nog wel voor de zekerheid gevraagd of ik kaarten kon maken en of het dan niet 'besmet' zou raken. Dat is gelukkig niet zo. Dus ik kan met een gerust hart kaarten blijven maken....gelukkig :-).

'klik' op de foto voor een vergroting :-)

De basis van de kaart is gemaakt met ColorCore Cardstock. Het Designpapier is van Prima Marketing -Introspection-. Deze geweldige leuke :-) Bestie is van Sherri Baldy. Zij heet Bashful Butterfly.
De rose plakparels zijn van KaiserCraft. Op de Bestie en vlinder heb ik stipjes gemaakt met mijn Molotow Marker wit. Ik blijf dat bij sommige stempels wel heel erg leuk vinden :-).


De meeste bloemen zijn van WOC en ook wat van Live en Love Crafts. Op de bloemen Crystal stickles gedaan. Het vlindertje rechts naast de bloemen 'hoorde' ook bij het plaatje van de Bestie. Ik heb deze vlinder apart gekleurd en de vleugels wat 'bol' gemaakt. De blaadjes achter de bloemen zijn van de Ribbon Girl. De mooie vlindermal is van Noor! Design -6002/0251-. De witte plakparels zijn van Joy.


Het blauwe rozenkant is van Marianne Design -MD FR1117-. Dit kant zat in een Goodie bag van Hobbyvoordelig Delft :-). Ik heb er als extra nog wat plakparels in gedaan :-). De vlinders zijn van Dutch Doobadoo. Het hartje van klei is van een mal van Neitmoulds en heb ik bij Hobbyvoordelig in Delft gekocht.


De postcard is een nieuwe clearstempel van Noor! Design -Clear Stamp Silhouette Butterfly 6410/0072-. Volgens mij wordt de stempel ook wel Old Letter Butterfly genoemd :-). De Postcard stempel heb ik uitgeknipt met een figuurschaar en bewerkt met Distress Ink Scattered Straw en Vintage Photo. Deze stempel heb ik zoals jullie weten als candy weggegeven, maar vond hem zelf ook zo mooi dat ik hem ook heb aangeschaft. De parelswirls is van Marianne Design -MD CA3101-. De vlinder en de Bestie heb ik met sileconenkit verhoogd opgeplakt.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E11-E21-E000-E0000/R20
Ogen: B28-B26-B23-B21
Mond: RV66-RV63-V01
Haar: E59-E37-E35-Y26
Blauw: B28-B26-B23-B21
Roze: RV69-RV66-RV55-RV63-V01

Vlinder
Blauw: B28-B26-B23-B21
Roze: RV69-RV66-RV55-RV63-V01
Geel: Y28-YR23
Bruin: E29-E27-E25
W5 onder de vlinder

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
Besties Challenge -Bingo- (ik heb gekozen voor blue/lace/flowers). 
AnMaCreatief -Alles mag- 

Ik ben heel benieuwd hoe jullie deze kaart vinden :-). Ik ben er zelf heel blij mee :-).
Bedankt voor jullie bezoekje en voor al de reactie's die jullie steeds weer achter laten. Ik word er blij van :-).
Ik wens jullie een hele fijne dag!!







22 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Jeetje Frouwkje wat vervelend dat je dan je kleinkinderen niet mag zien, maar zo lief dat je elke dag foto's krijgt opgestuurd, dan ben je toch een beetje bij hun. Hoop dat de medicijnen gaan aanslaan meis, spannend. Maar gelukkig heb je nu wel meer tijd om kaarten te maken en daar kunnen wij weer van genieten zoals ik nu ook doe van deze kaart, wat is het weer een beauty.
Liefs van Anita

Unknown zei

Ik wens je alvast veel beterschap. Goed dat je aan de hobby blijven kan anders zou het nog erger zijn nietwaar. Hopelijk kan je je kleinkinderen snel weerzien. Alleszins vind ik het een echt echt heel mooi plaatje wat je gemaakt hebt! Groetjes

lenywim35 zei

Frouwkje, alle slechte tijden veranderen, dat zal je zien en dan kan je weer van harte genieten van je kleinkinderen.
Eerst moet het nu maar eens aanslaan. Hel veel sterkte en gauw beter worden. Je kaart is al vast weer een plaatje.
gr leny w

Karin zei

Prachtig hoor Frouwkje, super ingekleurd.
Veel sterkte de komende tijd!
gr. Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Frouwkje, vragen ze nu aan jou ook steeds of je licht geeft in het donker, of kun je nu net als Jomanda " instralen", dat werd aan mij steeds gevraagd. Ik heb 2x een slok gehad en 2x 24 uur in zo'n isolatiekamertje gelegen. Mijn schildklier werkte te snel. Nu gaat het met medicijnen al een hele tijd goed, moet 1x per jaar op controle,eerst vaker, dus ik kan me helemaal in je situatie verplaatsen. Komt allemaal goed n idd van de nood een deugd maken en lekker blijven freubelen,hihi. Deze kaart is mooi en lekker vrolijk met al die kleurtjes, complimentjes...lieve groetjes Miranda

Wil zei

Wat een prachtige kleurige kaart.
Gelukkig kan je tijden je opsluiting (niet vrijwillig )
heerlijk knutselen.Veel sterkte en je zal zien ,die 2 weken zijn zo om.
Lieve groet WIL

Scraptastische hobby zei

Wat een kleuren pracht Frouwkje en je hebt de Bestie zo schitterend gekleurd!! Het is een prachtige vrolijke kaart!!
En gelukkig vielen de onderzoeken mee en je hebt je slok gehad, de schatten van kleinkinderen zie je via internet en twee weken is te overzien, het belangrijkste is nu dat jij weer opknapt en dan kun je de kinders weer genoeg knuffelen!!! Heel veel beterschap en verdrijf de tijd maar met mooie kaartjes maken, zodat wij genieten
Liefs van Gerie

Plony zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Frouwkje....ondanks gezondheidsproblemen blijven die kaarten-maak-kriebels gewoon doorgaan hè haha. Geweldig gekleurd weer natuurlijk en zo mooi hoe alles weer op een kaartje is beland. Fijn dat je meedoet bij My Besties, fijne zondag. Plony.

Antoinette Voorn zei

Heel veel toi toi toi met je gezondheid Frouwkje! hoop dat het goed ingesteld wordt ivm je schildklier!! en je kaartje is super mooi en zit er gewoon bij te kwijlen hihiihi!

Riet Kamstra zei

Hallo Frouwkje, maar hopen dat de medicijnen goed aan zullen slaan. Soms heeft het even tijd nodig de juiste dosering te vinden. Ben zelf vele jaren geleden geopereerd en is tweederde van m'n schildklier weggenomen.
Het knutselen bij jou gaat al weer prima zie ik want je kaart is echt supermooi met prachtige kleuren. Leuk dat je foto's opgestuurd krijgt!
Lieve groetjs,
Riet

Marlies zei

Een hele mooie kaart, heel kleurrijk en wat en mooie bloemenpracht!! Verder ook hele mooie details overal op verwerkt. Een geweldig geheel!! Je vroeg naar de dennentak op mijn laatste kaart. Dat is de creatable LR0227 van Marianne Design. Het is gewoon een blad maar ik vind het op een dennentak lijken. Beterschap gewenst en hopelijk schiet de tijd vlug op en mag je weer met iedereen contact hebben. groetjes, Marlies

Tinie zei

Ik zit met open mond naar je creatie te kijken...........wauw wat een kleuren, zo super ingekleurd ook!!! Een beauty!!!
Wat betreft mijn dennetak, dat is een doohikey.

Fijne zondag en groetjes Tinie

Unknown zei

frouwkje
jou kaart is prachtig gedaan en die kleuren
wow de vlinder vind zo prachtig gekleurd
er is zo veel te zien xxxxxmarcelline

Marianne zei

Je kaart ziet er prachtig uit.
Dank je wel voor het meedoen bij Besties challenge blog.
Liefs, Marianne

Aartje zei

Hallo Frouwkje, fijn dat je toch wat afleiding vindt in het maken van kaarten. Deze kaart is schitterend geworden, prachtige kleuren en de bloemenprachti si schitterend. Ik hoop dat je het snel weer zonder de foto's van de kleinkinderen kunt doen en ze gewoon weer in het echt mag zien.
Groeten, Aartje

Elena F Scrap zei

Fantastic card, fabulous colorin and magnific matching papers, embellishes and flowers, I can see a lot of thought and work has gone into this, thank you for joining our challenge at My Besties. Hope to see you again next challenge also. Good luck. Elena F.

Lia zei

Wat een schitterende kleurrijke kaart!!!
Heel veel sterkte verder!
Lia xx

Holly zei

Inspirering, You are an Amazing artist and I thank you for sharing your talent with the rest of us (lol) Such a awesome choice of colors,papers and textures this trully stands out as one of the most perfect pieces I've had the pleasure to see.

jolanda zei

prachtige kaart

Erica ♥ zei

Met plezier zit ik hier je kaart te bekijken, wat heb je er
veel werk van gemaakt, hij is dan ook super mooi, en die
vlinder is helemaal te wowwww !
Sterkte deze weken !
Een fijne en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Wendy Koorevaar zei

Wat een beeldschoon kaarjt, prachtig versierd en bewerkt!

Heel veel sterkte met je gezondheid....

Liefs,
Wendy

Crealin zei

Wat een lieverdje Frouwkje!

Fijn dat je meedoet met de 'alles mag' challenge bij AnMaCreatief!

Groetjes,

Lins

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...