woensdag 14 december 2022

The Night Sky

Hallo allemaal,

Deze kaart was ook weer zo superleuk om te doen.

Ik heb de kaart gemaakt m.b.v. de video tutorial "The Night Sky" van Robin Riley. 
De bovenste kaart heb ik gemaakt met de gewone Distress en de onderste met Distress Oxide.
 
Welke vinden jullie mooier? Ikzelf heb er natuurlijk ook een mening over, 
vertel ik in de volgende post ;-)
 
Bij beide de volgende kleuren gebruikt: Tubled Glass, Broken China, Evergreen Bough en Prize Ribben.
 
 
 
Lavina stamp: Maka LAV 535.
De mooie tekst is van Card-io "Wise Words".
Deze stekststempels waren dus zoekgeraakt bij de PostNL en ineens werden ze toch bezorgd.
Deze kaart gaat in mijn kleinere Art Journal.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag verder !
 





Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...