zaterdag 10 december 2022

Mijn allereerste Lavinia kaart :-D

Hallo allemaal,
 
Al jaren ben ik Lavinia stempels aan het sparen.......
Nu uiteindelijk een kaart ermee gemaakt.
 
Het is allemaal keuze's maken.
Aangezien ik zoveel leuk vind bleef dit maar liggen.
Nu gewoon tijd voor gemaakt.

Het is mijn allereerste Lavinia kaart.
Nog wel even wennen met de Distress Ink.
Voor de eerste keer ging het niet onaardig ;-)
 
Ik heb er nog een paar gemaakt met dezelfde stempels maar dan wat andere kleuren voor de Northern Light. Die laat ik in een andere post zien ;-)
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Deze kaart heb ik nagemaakt van een tutorial van Sam Squires
- Northern Light - Step by Step photo tutorial van 7 juni 2019-.
Dit is de LINK naar de tutorial.

Ik heb gewone Distress Ink gebruikt en niet de Oxide.
Verder dezelfde materialen gebruikt als in de tutorial.
Het papier wat ik heb gebruikt heet Florence Watercolor Paper Smooth 200g.
Voor het stempelen heb ik de Stamp Easy Tool gebruikt van van Vaessen Creative.
Verder heb ik bij de Distress Ink gebruik gemaakt van blending tools. 

Materialen die ik gebruikt heb:
 
Distress Ink:
- Spiced Marmalade
- Crushed Olive
- Peacock Feathers
- Picked Raspberry
- Chipped Sapphire
- Wilted Violet
- Black Soot

Versafie Clair:
- Morning Mist
- Nocturne

Lavinia Stempels:
- LAV 266 Star Gazing
- LAV168 Spring Trees
- LAV151 Slender Mushrooms Mini

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een heel fijn weekend!!
















Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...