donderdag 9 december 2021

Miracle Christmas Doodling 2

Hallo allemaal,

Mijn 2e kaartje gemaakt met de online workshop (Miracle Christmas Doodling)
van Miranda Degenaar.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

 
Zo is misschien het 3-D effect beter te zien?

Voordat de bloem op elkaar geplakt wordt......

.....en de losse blaadjes....

Je begint met de bloemen en bladeren van deze mal en die trek je over.
Daarna het doodelen en het inkleuren.
Dat doodelen vond ik zo superleuk en rustgevend om te doen.
Ik heb al eens eerder wat gedaan met zentangle, maar dat vond ik niet zo leuk omdat het alleen zwart/wit is. Maar dit met kleuren erbij vind ik helemaal geweldig :-D
De hulstborder is ook (m.b.v. de Workshop) zelf getekend!! 
(Voor diegene die het 1e bericht over de Miracle Christmas Doodling gemist hebben, heb ik dit stukje tekst daarvan overgenomen ;-) )
 
De tekst is van Marianne Design -Handgeschreven Kerst/CS1067.

De Copic Marker kleuren die ik gebruikt heb:
R59-R29-R27-R24-R22 en G99-YG67-YG63-YG03
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele avond!
 






4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je een juweeltje van een kerstkaart gemaakt Frouwkje. Mooi gedoodeld en ingekleurd, heel warm van uitstraling. Ik vind hem top.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wow...Wow Wat een prachtige kleuren zo gaaf ik vind het weer een top creatie.
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Wat is dit geweldig Frouwkje en doodlen in kleur is heel erg mooi!!! Zo schitterend heb je de bloem in elkaar gezet en dan de hand getekende hulst takjes er om heen...wat een prachtig geheel!!!
xx Gerie

Aartje zei

Wow Frouwkje, dit is geweldig mooi. In het engels zou ik amazing typen.
Groetjes Aartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...