zondag 12 december 2021

Mini schuddoosje

Hallo allemaal,
 
Dit formaat schuddoosje is zo schattig klein :-D
Het is maar 7 x 7 cm.
Heel erg leuk om te doen!!!
 
De tutorial is van Irina Kikkert-Hulzinga en HIER te volgen.
 

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)


 
Ik weet niet van wie de digitale stempel van de beer is :-(
Het Designpapier is van Bo Bunny -Powder Mountain Collection-
De tekst heb ik zelf gemaakt in Word.
Als schudmateriaal heb ik kant en klare zakjes schudmateriaal gebruikt en shakersnow van Marianne Design en van een kleine beerpons wat beertjes uit bruin cardstock papier geponst. 
In de hoeken plakparels van JoyCrafts gebruikt.
 
Ik heb de beer met mijn Copic Markers gekleurd:
-E37-E35-E33-E31-E30 en E31-E30-E000/Oortjes R20-R30
- Sjaal en kerstbal: B18-B16-B12
De ogen/neus/mond en wenkbrauwen nog extra overgetrokken met Copic Multiliner 0.1
 
Onze jongste kleinzoon is gek op beren (echt alle soorten beren: bruine, witte, koala's, panda's), dus.....................deze is voor hem ;-)

 

De pinguin is een stempel van My Favorite Things -It's Penguining to Look a Lot Like Christmas Clearstamps-. De tekst, ook van MFT,  is een stukje van de clearstamp tekst die ik gebruikt heb.
Het Designpapier is van Tonic Studio's -Santa's Workshop-.
Als schudmateriaal heb ik weer kant en klare zakjes gebruikt en nog wat gouden glitterdingetjes en sneeuw uit eigen voorraad.
In de hoeken plakparels van JoyCrafts gebruikt.

Ik heb de pinguin met mijn Copic Markers gekleurd:
- Pinguin: W9-W5-W3
- Pinguin: E43-E41-E40 en blender
- Blos: R11-RV000 en blender
- Neus en voeten E15-Y17-Y15-Y11 en YR14
- Kerstbal: R59-R39-R27-R24-R22-R20
- Hangertje kerstbal: E35-Y38-Y15-Y11
- Muts:  R59-R39-R27-R24-R22-R20 Pompoem: R27-R22-R20
   G29-G46-G43 

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor de geweldige leuke reactie's op mijn kerst doodle kaart en
jullie bezoekje en een hele fijne avond verder!!
 




1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Wow...prachtig schud doosje!
Bedankt voor de link zal die ook eens uitproberen.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...