dinsdag 20 april 2021

Onderschat nooit de kracht van kleine stapjes

Hallo allemaal,
 
Dit keer heb ik weer even iets heel anders gemaakt.
In de facebook groep van Diny Sprakel (Diny's Creatieve Ruimte) zag ik dit superleuk voorbeeld voorbij komen.
Dat zou ik ook wel willen maken dacht ik gelijk.
Diny heeft dit in een facbook live laten zien hoe ze dit gemaakt heeft.
Het bestand van de mandalabloem staat in deze groep (gratis ;-) ).

Deze die ik nu gemaakt heb is 'a la Diny' (dus.............bijna helemaal nagemaakt).
De volgende wil ik zelf meer verzinnen hoe ik het ga doen.
Wel een beetje in deze stijl (gewoon omdat ik het mooi vind), maar sowieso met andere kleuren en misschien met mijn Copic Markers.
 


Voor de achtergrond en voor de bloemen (bij de bloemen zie je dat haast niet meer omdat ik daar behoorlijk overheen hebt gekleurd met mijn potloden) heb ik gebruik gemaakt van Designvellen van Studiolight -Say it with flowers-.
De Mask van Studiolight -SL-ES-MASK26- komt hier zo mooi op uit!
Verder nog wat leuke stempels voor de achtergrond gebruikt:
- Tekst en grunge cracked lijn van Studio Ligh-
- De zwarte rondjes heb ik gemaakt met een dop van een leeg potje en archival zwart stempelinkt
- 'Verfspetters' van Crealies Bits & Pieces -CL BP04-
- Tekststempel van Artspecially

De bloemen zijn ingekleurd met Prismacolor Premier Potloden:
- groen: Cobalt Toquoise, Aqamarine, Light Aqua, White en blender
- rood: Tuscan Red, Crimson Lake, Crimson Red, White en blender
Zwart en wit is gedaan met gelpennen en ook nog wat met de Copic Multiliner gedaan.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond!!






2 opmerkingen:

Wil zei

Oh,Frouwkje,wat mooi weer.
Fijn dat je er zo veel plezier van heb.

Groet WIL

Aartje zei

Wat leuk om op deze manier iets nieuws te proberen, het resultaat is prachtig, ben benieuwd hoe het er uit gaat zien als je er je eigen draai aan gaat geven.
Groeten, Aartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...