dinsdag 6 april 2021

Happy Easter

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een (verlaat ;-) ) paaskaartje laten zien.
Leuk voor volgend jaar...........haha..............
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
Ik had een tekststempel besteld en die is helaas na de paasdagen bezorgd.
Omdat ik verder geen leuke tekststempel had voor een paaskaart en er echt een tekst op wilde heb ik maar besloten om te wachten.
De tekst is van Craft Emotions -Easter 1- 
Ik heb op de buitenranden van de kaart zelf een doodle randje gemaakt met een copic multiliner.

De digi is van Conie Fong -Easter Bunny Egs-.

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Konijn: E59-E37-E35-E33-E31-E30
  Oren/voetzolen: R30-R20
- Eendje: E15-Y17-Y15-Y11-Y000 en neus E15-YR18-YR12
- Grote ei: V09-V17-V15-V12-V01 bloemen: B16-B14-B12-BG000
- Gele ei: E35-Y38-Y35-Y21
- Rose ei: RV34-RV32-RV11-RV00
- Groene ei: YG17-YG25-YG03
- Lucht: B00-B000-B0000
- Gras: G29-G28-G07-YG63-YG13-YG11
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag!
 





5 opmerkingen:

Wil zei

Je kaartje is heel schattig ,Frouwkje.
Jammer dat je stempel te laat kwam.Je had graag iemand blij gemaakt met je paas kaartje.
Volgend jaar dan maar hé.
Ik geniet altijd van je kleurwerk ,super mooi weer hóór.

Groeten WIL

Scraptastisch zei

Wat een schattig kaartje en ik vind hem nu ook nog heel leuk om te zien hoor en volgend jaar kun je hier vast iemand heel blij mee maken Frouwkje.
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jammer dat je tekststempel te laat kwam, maar goed wegleggen voor volgend jaar want het is een plaatje. Zoals je de vacht van het konijntje gekleurd hebt...net echt, lekker fluffy ;)
Lieve groetjes Miranda

Margo zei

Wat een superschattig kaartje en zo mooi gekleurd.
Groetjes
Margo

Marja zei

Je hebt een schattig kaartje gemaakt met deze leuke digi!
Alles is weer supermooi ingekleurd.
Groetjes Marja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...