dinsdag 25 augustus 2020

Workshop oog kleuren

Hallo allemaal, 
 
Ik heb bij Julia Woning een online workshop oog kleuren gedaan.
Een hele uitdaging!! Maar superleuk om te doen.
Ik heb het oog gekleurd met mijn Prismacolor Premier Potloden.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Je kan Julia Woning op facebook vinden en ook de workshop.

Er is verder niet veel over te vertellen.............voor mijn doen een kort bericht ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!
 


 

4 opmerkingen:

Marja zei

Prachtig oog heb je gemaakt Frouwkje!
Je hebt echt goed op de details gelet...vind het knap van je.
Groetjes Marja.

Wil zei

Een super mooi oog,frouwkje.

Groet WIL

Margo zei

Wauw Frouwkje, wat een prachtig resultaat zeg ! Ik vind die iris echt zo mooi uitkomen.
Dankjewel voor je deelname aan de bloghop. Je kan je gewonnen digi aanvragen via besties.spanish@hotmail.com met vermelding 'Participante Blog Hop'.
Groetjes
Margo

Josje zei

Super mooi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...