dinsdag 18 augustus 2020

Wishing you a speedy recovery

Hallo allemaal,

Voor een lieve facebook vriendin heb ik deze kaart gemaakt.
 
 
De foto is helaas niet zo scherp...............ik kreeg het niet beter.
 
De achtergrond heb ik gemaakt zoals in een les van Kit and Clowder van 2016 is uitgelegd.
Het randje van de afbeelding heb ik nog een beetje gekleurd met Memento Teal Zeal (daar zie je niet veel van, want het is echt alleen maar de rand)
 
De tekst heb ik in Word gemaakt.
De doodlerand is een stempel van NoorDesign -6410/0392-.
In de doodlerand heb ik de rondjes nog gekleurd met een Molotow Marker Metalic Gold.
 
Volgens mij heb ik nu dan echt een CAS kaart gemaakt :-P :-P :-P 
Ga ik denk toch eens vaker doen, ook weer heel leuk ;-)
 
De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Haar: E49-E47-E35-E31
- Ogen: BG75-BG45-BG10
- Paars: V09-V17-V15-V12-V01
- Blauw/groen: BG78-BG49-BG45-BG53-BG10
- Geel/goud: E35-Y38-Y35-Y21
Nog een gelpen wit gebruikt in het geel/goud.
De achtergrond zelfde BG kleuren en Copic Activator.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag :-D
 







7 opmerkingen:

Marja zei

Superleuke kaart heb je met de digi van Conie Fong gemaakt!
Supermooi ingekleurd en ook de achtergrond is prachtig.
Post je kaart ook op Facebook in de Conie Fong groep maak je ook nog kans om meer van deze leuke digi's te winnen. (wel in de map plaatsen anders maak je geen kans)
Groetjes Marja.

Lia zei

Wat mooi! Prachtig hoe je de kleuren laat verlopen.
Lia xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een plaatje weer Frouwkje. Ik heb echt weer even in de vergroting zitten smullen hoor. Prachtig kleurwerk. Ik heb me net op gegeven bij Kit and Clowder. Volgens mij moeten we nog best lang afstand houden etc. waardoor ik veel thuis zal zijn en dan lijkt me dat een mooie gelegenheid om te leren kleuren hihi.
Prachtige kaart.
Lieve groetjes Miranda

CraftinGranny zei

ONG, I love that darling image and your coloring is totally awesome. What a beautiful card you have made.
Hugs, Carol

JOKE zei

Hij is weer geweldig!!! Die gaat zeker héél lang ergens staan te pronken...
En een CAS-kaart....hij heeft ook gewoon niets meer nodig....
Liefs Joke

Marlies zei

Inderdaad een CAS kaart zijn we niet gewend van je maar het is is echt prachtig en je kleurwerk komt nu helemaal uit. Wat heb je geweldig gekleurd!
groetjes, Marlies

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige cas kaart!
Heel mooie achtergrond en kleuren, wat een schattig stempeltje.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...