zondag 7 juni 2020

Project cadeautasje

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie het cadeautasje laten zien die ik voor mijn zus haar verjaardag heb gemaakt.
Ze is vandaag jarig, maar we hebben het tegelijk gevierd met de verjaardag van mijn moeder op 4 juni.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De tas zelf (zonder hengsel) is 20 x 15 cm, dus best wel een behoorlijke tas!!
Het project heet eigenlijk 'moeder/kind project' en zag ik op de site van Kimya verpakkingen.
Bij Kimya heb ik het basissetje aangeschaft om de basis dus mee te maken.
Verder heb ik de basis gemaakt met de video-tutorial.

Normaal gesproken maak ik foto's van mijn kaarten/creatie's in een fototent.
Daar was dit iets te groot voor.
Ik vind het tasje in het 'echt' mooier.
De foto's komen qua kleur en scherpte niet zo goed over.
Maar.............maakt niet uit..............ik ben er heel blij mee hoe het geworden is ;-)

Op de video is de label aan het hengsel niet te zien.
Die heb ik er pas later aan gemaakt.
Zodat ik er een persoonlijke felicitatie in kon zetten.


Het prachtige Design Papier is van Mintay -Life Stories-
De grote en kleine vellen.
Ik heb alle randen van het Design Papier, en soms ook van het kraft, 'rafelig' gemaakt met een paper distress tool en deze randen gekleurd met Distress Ink Walnut Stain.
Rechts onderin heb ik uit hetzelfde mintay papier (dit is een apart velletje met allerlei afbeeldingen, zodat je er een wit randje omheen kan knippen) een leuk hoekje gemaakt.

Meestal schrijf ik alles op wat ik gebruikt heb..............maar dat was dit keer zoooooooooo veel dus alleen nu veel foto's ;-) ;-) ;-)  :


Ik heb een mooi stukje kant en daarover heen een stuk lint op het hengsel bevestigd.
Het lint was wit en heb ik gekleurd met mijn Copic Marker BG72.



In het tasje zit een bakje waar een mini loaded envelope in zit (gemaakt van een paperbag) en een notitie boekje met pen.
Aan de onderkant zitten 2 loonzakjes, deze kan je open klappen en dan zie je er een boekje in met kleine envelopjes en een harmonica boekje gemaakt van vlakke zakjes.


Het notitieboekje houder met pen.


De binnenkant van het notitieboekje houder.
Hier wil ik nog wel even iets over zeggen. Ik wist dat ik het fotootje ergens had en dat leek me zo leuk om op het notitieboekje te doen. En dan eronder de tekst 'secrets' (past zoooooooooo goed bij het fotootje, vind ik).
Gaaf toch????
Het fotootje is van Finnabair Vintage Photo Booth en de tekst 'secrets' ook van Finnabair -Sentiments-.




De mini loaded enveloppe.


De labels in de mini loaded enveloppe.


De labels in de mini loaded enveloppe.


De twee envelopjes aan de zijkanten.


In het envelopje aan de linkerkant heb ik een paar vintageplaatjes gedaan.


En in het envelopje aan de rechterkant heb ik wat kant in gedaan.


Het harmonica boekje is gemaakt van vlakke zakjes.
Deze 3 'tags' zitten in het midden (het linkse zakje, het harmonica boekje).
Vanwege de tekst op het eerste tagje heb ik op alle 3 de tags 'geniet' met een kleine nietmachine ;-)


Dit boekje is gemaakt van kleine envelopjes.




De 'tags' in deze envelopjes.


En een filmpje gemaakt :-D :-D :-D
Dat was even wat werk............heel amateuristisch...........maar ik heb het gedaan!! :-P
Altijd leuk als iets lukt!
Nu is het nog wat beter te zien ;-)




Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Het was echt onwijs veel werk...............als ik het van tevoren geweten had???? Kweenie.....misschien had ik het dan toch ook nog wel gedaan. Het resultaat vind ik zelf zo ontzettend leuk!!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!



5 opmerkingen:

Lia zei

Wow, je bent een ster in vintage projecten. Wat mooi allemaal!!
Lia xx

Marja zei

Wow wat heb je dit mooi gemaakt..vind het echt supergaaf!!!
Daar was de jarige job vast heel blij mee.
Groetjes Marja.

Marlies zei

Wauw wat een super mooi creatie Frouwkje. Heel mooi en romantisch en met zoveel mooie details. Echt een kunstwerkje en het zal inderdaad wel heel veel werk zijn geweest maar zee zeker de moeite waard. groetjes, Marlies

Scraptastisch zei

Wouw wat een project en wat veel werk, maar wel een sieraad voor het oog
wat zal je zusje dit mooi hebben gevonden Frouwkje!!! Petje af!!!!
xx Gerie

JOKE zei

Wat een supercadeautje is dit!!! Ik heb je filmpje bekeken en het begon gewoon te kriebelen om er ook één te maken. Wel leuk weer eens een groot project maar...ik denk er nog over...
Hij is wel helemaal geweldig!
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...