maandag 1 juni 2020

Never Regret Anything

Hallo allemaal,

Deze art journal pagina heb ik gemaakt op een Gelliplate achtergrond.
Ik moet daar nog veel in leren, zeker om met de Gilleplate om te gaan,
maar zo voor de eerste keer ben ik er heel tevreden over.
Lekker knallend.............daar hou ik van.....


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
En wat is dit toch ook weer superleuk om te doen.
Ik voel echt weer een nieuwe verslaving aankomen ;-)
Vooral ook omdat ik al een tijdje aan het 'zoeken' ben om sommige van mijn Copic kleurwerk te combinineren met een hele andere achtergrond.
De hele achtergrond is met acrylverf, archival inkt, stempels en masks gedaan.

De acrylverf achtergrond (met Cadence Acrylic Paint) heb ik gedaan n.a.v. een les van Kate Crane.

De vorm van de kaart heb ik met een stans van Studio Light -Stencil SL281- uitgestanst.
Wat vind ik dit een onwijs leuke vorm!!! Heel leuk bij de 'grunge' kaarten.
De grote stempel (met de bloemen en tekst) links is ook van Studio Light -STAMPSSl448-.
Ook heb ik een aantal stempels en de tekst 'make to day awesome' uit de
Jenine Mindful Art Collection gebruikt.
Hier en daar nog een Copic Multiliner zwart 0.3, een molotow marker wit en een witte gelpen gebruikt

De bloemen heb ik nog een keer op Perfect Colouring Paper gestempeld en ingekleurd met mijn Copic Markers. Daarna uitgeknipt en de randjes zwart gemaakt met mijn Copic Marker Black (100).
En daarna op de stempel afdruk geplakt.
De Copic Markers die ik gebruikt heb:
Bloemen: BG09-BG05-BG01 en BG000.
Hartje bloemen: E17-Y19 en Y13
en G99/YG25
Randen van bloemen: Black 100




En zo wil ik sommige werkjes van mijzelf bewaren in een art journal map.
Kan ik er nog af en toe doorheen bladeren ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag/avond verder.



4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wouw dat heb je fantastisch gedaan Froukje! Prachtig zijn je kleuren ik zit met mijn neus op het scherm, grote klasse!!!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi zoals je deze pagina opgebouwd hebt Frouwkje. Mooie kleuren en alles ziet er weer tiptop uit. Leuk om zo voor jezelf te bewaren als naslagwerk
Lieve groetjes Miranda

creacora zei

Leuke video ik heb hem even bekeken wat is de laatste laag wat ze erop doet die witte? Ik vind jouwe veel mooier hihi geweldig resultaat !!

JOKE zei

Wat een geweldige kleuren zijn dit ook weer!!! Het is bijna lichtgevend...prachtig en ook je achtergrond is supermooi gedaan!
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...