donderdag 21 november 2019

Loaded Envelope 4

Hallo allemaal,

Bij de facebookgroep 'Be Challenged' is er deze maand weer een nieuwe challenge.
Een loaded enveloppe maken van een gewone envelop.

Ik heb een envelop gebruikt van 15,6 x 21,9 cm.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Het prachtige designpapier is van Stamperia -Christmas Vintage-.
Ik heb het grote blok 30,5 x 30,5 cm en het kleinere blokje 20,3 x 20,3 cm gebruikt.
Alle randen heb ik gekleurd met Distress Ink Vintage Photo.


Dit is de kaart in de enveloppe.
Bij de eerste foto zie je hiervan nog net de rand van het hulst takje bovenuit steken.
De hulst randstans is van NoorDesign -6002/1230-.
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een mal van DDBD -shape art tag XL 470.713.138-.
De bovenkant van deze mal heb ik niet overgetrokken zodat het zonder de bovenkant mooi in de envelop past. Eigenlijk was hiervoor de hoofdreden dat ik dan het hulst randje erop kon gebruiken. De bovenkant van de mal is rond, dus dat was wat lastiger geweest.
Al had ik de hulst rand niet willen gebruiken dan was het eigenlijk ook wel leuk geweest om de bovenkant van de mal er bovenuit te laten steken. Iets voor de volgende keer ;-)
Verder heb ik hier nog wat kant gebruikt, een kalendertje en wat kleine paperclips van Tim Holtz.
De pareltjes heb ik gemaakt met Nuvo Crystal Drops -Autum Red-.


Zo is de envelope zonder alles erin ;-)
Hier heb ik de ronde hulst tak van NoorDesign gebruikt -6002/1231-.
En ook weer de Nuvo Crystal Drops -Autum Red-.
Ik heb er nog één overheen gedaan voor het 3-D effect.
Op de achtergrond heb ik nog wat sneeuw 'gespetterd' met een witte molotow marker.
De klokjes en bloemen komen uit eigen voorraad. Op de bloemen nog wat Chrystal Stickles gedaan.
Zelf nog een leuk klein strikje gemaakt.
Dit was wit lint, maar ik heb het gekleurd met mijn Copic Marker R29.
De kleine sneeuwbolletjes heb ik gekocht bij Hobbyvision.


Nog een tag met een leuk knijpertje, kant, bloemetje en blaadjes.
Hier heb ik in de bovenste hoeken nog een 'billen' pons gebruikt.


Ook hier heb ik weer sneeuw 'gespetterd' met de molotow marker en een klein stukje van het hulstrand gebruikt.
Deze label heb ik gemaakt met behulp van een labelpons van Vaessen.

Lief hé?
Schattige tag ;-)
Belletjes komen uit eigen voorraad en nog een wit/rood gestreept koordje erbij.
De eyelet is van WeR -warm metal 41383-1-.





Een lollipop..........................zo leuk om te maken :-D
Ik heb hier een randpons van Vaessen gebruikt.


En zo is alles bij elkaar.

Met deze creatie doe ik mee aan de challenge bij:
- Crafty Creations Challenge -Challenge #402Anything Goes-
- Crafty Friends Challenge -Ch 123 Christmas-
- Cute Card Thursday -Challenge 609 Winter!-
- Love To Scrap Challenge -#127n Anything Goes- 
- Penny's Paper Crafty -Challenge 457 Anything Goes- 
- Sparkles Monthly Challenge - Challenge 122 It's Beginning to Look a Lot Like Christmas
- Facebook groep AnMaCreatief  -Challenge #30 Kerst/Winter-

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder :-D



3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Frouwkje je hebt hier weer heel veel aandacht aan besteed. Supermooi is alles op elkaar afgestemd en het totaalplaatje is zó mooi. Hier kun je toch naar blijven kijken? Heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

Petra zei

Wat een mooi totaal plaatje Je zal hier veel plezier aan hebben beleefd toen je het maakte.

Lieve groet,
Petra

Diane Louise J zei

Hello... Thanks for entering your lovely tags into our ‘Christmas’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...