donderdag 31 oktober 2019

Start where you are.....................

Hallo allemaal,

Ook deze mixed media pagina heb ik helemaal nagemaakt n.a.v. een tutorial van Jenine Siemerink.
Dit is de link
Alle materialen zijn beschreven in de webshop van Hobbyvison (onder facebook live, bij de datum van deze tutorial).
De volgende ga ik zelf verzinnen...................ik ben er wel een beetje nerveus voor......maar zoals hieronder al staat: "believe in yourself". Dat moet ik dan maar gaan doen ;-)


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Deze pagina's gaan in een Art Journal boekje, ook van Jenine's Mindful Art Collection.
Ik heb deze al in de gesso gezet, nog 'even' verzinnen hoe ik deze ga bewerken ;-)



Ik vond het weer superleuk om te doen!!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder! :-D





2 opmerkingen:

Petra zei

Mooi gemaakt Frouwkje, ziet er prachtig uit. Het geeft een rustgevend gevoel als je naar kijkt.

Lieve groet,
Petra

Margo zei

Superleuk Frouwkje, je kan het wel, dat komt helemaal goed !
Groetjes
Margo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...