maandag 28 oktober 2019

One day at a time.......................step by step

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een superleuk mini album gemaakt.
Zo blij mee!!
De geschreven uitleg en video tutorial kan je hier vinden:
TUTORIAL van Janet Blaauw.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Het pakket (papier, chipboard, sluiting, magneetjes, slotje en brad (voor de rug) is te bestellen bij Hobbyvision.
Het is alleen op dit moment niet meer te krijgen.
Misschien dat ze het later weer hebben ;-)

Het boekje is gemaakt met een kleine paperpad van Mintay -Life Stories-.
Ik wil nog gouden hoekjes op de 4 hoeken doen, die heb ik besteld. Dat kan nog wel even duren voor ik ze heb. Maar ik wilde het alvast laten zien ;-)

Het boekje is klein: 10 x 8 cm, schattig toch??
De voorkant heb ik versierd met allerlei stukjes papier wat apart in het blokje zit.
Ook nog een kantje gebruikt en plakparels.

De tekst komt uit het nieuwe boekje van Jenine: JMA Sticker JMA01.
Ik ben echt helemaal 'weg' van de nieuwe collectie van Jenine: -Jenine's Mindful Art Collection-.
Net als Jenine (hoewel geen situatie te vergelijken is), loop ik ook al zoveel jaren tegen heel veel dingen aan ivm mijn gezondheid. Het blijft vallen en opstaan.
Ik blijf m'n best doen en geef niet op. Neemt niet weg dat ik af en toe best wel een 'dip' heb.
Daarom ben ik ook niet altijd aanwezig op social media.
Ik kan soms zomaar weer een paar weken hier niet aanwezig zijn.
Het is niet anders, ik zal het ermee moeten doen.

Ook nog wat witte sisal gebruikt.
De blauwe vlindertjes komen van een oud scrapbookvel: Inkido SM12359.
De gele vlinders komen uit een blokje van Mintay -Bloomville-.
Op de vlinders heb ik nog wat Stickles Diamond gedaan en een paar kleine plakparels (als lijfje).

De randen van het Cardstock en het Designpapier heb ik bewerkt met een distresser en gekleurd met Distress Ink Walnut Stain.



Het hangertje zelf gemaakt met bedels etc.
Ook een hangertje met parel kralen gemaakt.

de achtterkant




Het albumpje sluit met een leuk kettinkje.



Eerst wilde ik er gewoon het papier inplakken en daarna zien wat ik ermee wilde doen.
Maar toen bedacht ik dat het een leuk boekje kon worden voor mezelf :-P ;-)
Met allerlei teksten en leuke dingen die mij aanspreken.
En het papier op zich is natuurlijk ook al zooooooooooooooo mooi!!

Het zijn heel wat bladzijde's geworden (en bij bijna ieder bladzijde heb ik wel wat gedaan):








Hier heb ik nog de ticket en klok gebruikt van de nieuwe collectie van Jenine -Stencil JMA03 van Studio Light-. De grote letters komen ook uit het stickerboekje van Jenine. De rest is weer van het aparte vel wat in het blokje zit.




















Ik heb op het 'flapje' gebruikt gemaakt van een Tab van Spelbinders (al een 'oudje') -S5-052-.
Daaroverheen een stukje kant.










Bij deze tag heb ik nog een 'billenpons' gebruikt.
De eyelet is van We R -warm metal 41583-





Sommige teksten zijn van Tim Holtz -Small talk TH93193-

Het was heel veel werk, maar weer superleuk om te doen!!
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond verder!



2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wow prachtig album weer Frouwkje en heel veel werk, maar goed voor de inspannende ontspanning! Heerlijk om zo met papier en mooie versieringen bezig te zijn! Hele mooie papierlijn van Janine, maar ik maak eerst eens op wat ik heb, anders kan ik ook een winkeltje beginnen! Super al die foto's en heb er met veel plezier naar gekeken. Heel goed dat je zo positief met je gezondheid om gaat en doe wat je kan!
Liefs Gerie

Plony zei

Dat het heel veel werk is geweest dat is duidelijk maar dan heb je toch ook wel een sieraad voor jezelf zeg.Geweldig mooi en ik weet zeker dat je dit nog vaak op zult pakken en keer op keer opnieuw zult bewonderen.
xxx Plony

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...