vrijdag 27 september 2019

Workshop Album maken

Hallo allemaal,

Dit supermooie en leuke album heb ik gemaakt naar aanleiding van een workshop van Miranda Bouhof bij Doe@ding.
Deze workshop was op 27 juli j.l.
Supergaaf en zo leuk om te doen.
Ik ben er bijna 2 weken mee bezig geweest.................maar dan heb je ook wat ;-)
Ook dit vind ik echt weer zo leuk om te doen!! Als ik er doorheen blader word ik echt blij van de mooie papiertjes en alles wat 'verstopt' zit.
Ik ga er nog één maken met papier wat ik onwijs mooi vind.
Maar eerst weer even wat anderen dingen. Zoals verjaardagskaarten ;-)

Heeeeeeeellll veeeeeelllll foto's :-)


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
Voorkant met een prachtige sluiting!!



Het Designpapier is van Craft O Clock -Bold & Glamour-
De tekst is ook hiervan (Die Cuts van Bold & Glamour).
Alle randjes heb ik bewerkt met Distress Ink Chipped Sapphire.
De bloemen en blaadjes komen uit eigen voorraad.
Plakparels zijn van JoyCrafts.
De vlindertjes heb ik weer zelf gemaakt van bloemetjes.
Het 'klei' schilderijtje heb ik bewerkt met witte gesso en Viva gold silver.


bovenkant albumpje



Zijkant van het albumpje.
Zal maar niet vertellen hoe lang ik bezig ben geweest met de kettinkjes, de splitringetjes en de bedeltjes etc. er aan vast te maken ;-)
Had ook achteraf het goede 'gereedschap' niet.
Maar al doende leert men.............................;-)
En ik ben vast van plan om ook dit weer beter te leren!!!


Pagina 1:







Pagina 2:










Pagina 3:















Pagina 4:














Heel veel werk, maar zooooooooooooooo leuk om te doen!!
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag!!



2 opmerkingen:

Cinderella zei

Hallo Frouwkje

Wat geweldig is dit ik kan me idd wel voorstellen dat dit tijd nodig heeft om te maken maar dan heb je wel iets geweldig moois.

Een fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja Miranda bedenkt hele mooie projecten met flapje, pockets etc. Ik ben echt fan van haar albums en kaarten en dit is ook een beauty. Het is zeker veel werk maar daar hou je ook iets heel moois aan over ;)
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...