maandag 23 september 2019

Sending you happy thoughts

Hallo allemaal,

Wat is het letterbord van Marianne Design -DF3454- onwijs leuk!!!
Je kan zoveel kleuren en materialen gebruiken :-D

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik heb hier cardstock als basis gebruikt.
Het designpapier is van Mintay -Berrylicious-.
Sommige delen heb ik met 3-D kit verhoogd opgeplakt.

Op de bloemen en vlinders heb ik nog wat crystal stickles gedaan.


Dit ophanghaakje (Joy Crafts -6002/0411-) heb ik ook al een tijdje en vond het nu superleuk om het hiervoor te gebruiken.
Het idee om er een plaatje in te plakken had ik ergens op internet gezien (maar dan met een hondje, geloof ik ;-) ).
Dit papieren letterbord heb ik opgestuurd, samen met deze creatie ;-)

Ik heb er nog één gemaakt in het zwart/wit. Deze hou ik zelf.
Niet helemaal mijn kleur...................maar ook leuk ;-)
Ik ga er nog wel eens één voor mezelf maken en dan met allemaal kleuren :-D



Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en de altijd weer leuke reactie's en een hele fijne dag verder :-D



1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
You made a really nice card.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...