dinsdag 22 januari 2019

45 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Mijn broer en schoonzus zijn vandaag (22 januari) 45 jaar getrouwd..........en daar wilde ik natuurlijk een kaartje voor maken.

Ik heb dit kaartje gemaakt n.a.v. de live uitzending (van 6 januari 2019) in de facebookgroep van NoorDesign.
Het voorbeeldkaartje is in een rond model te zien in deze videotutorial.
Deze video is gegeven door Jolanda Bergmans van NoorDesign.
Superleuk model vind ik het. Ik heb eerst het ronde model als een soort 'proef' gemaakt en toen ben ik gaan zoeken tussen mijn andere mallen en heb gekozen voor dit model ;-)
Het principe blijft hetzelfde, dat je het onderstukje van de mal naar binnen kan vouwen en daar weer iets in kan doen. In mijn geval een foto van het bruidspaar en een tag.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De Ticket mal die ik gebruikt heb is van Duth Doobadoo -470.713.700-.
Het Design Papier is van NoorDesign -Pink Petals -6011/0594-.
De labels zijn ook van NoorDesign -Pink Petals -6011/0412-.

Ik heb de randen van het Designpapier bewerkt met een paper distresser van Tim Holtz en de randen gekleurd met Distress Ink Vintage Photo.

Ik had nog wat trouwfoto's van mijn broer en schoonzus.
Deze heb ik ingescand en in Word bewerkt.
Ze zijn daardoor niet heel scherp.......maakt niet uit....gaat om het idee, toch?


De cijfers/letters 45 jaar heb ik gemaakt met een NoorDesign mal -6002-0141-.


De mal om de foto is van NoorDesign -6002/0257-.
Deze heb ik (met de mal nog in de stans) een kleurtje gegeven met Distress Ink Victoria Velvet.
Is echt een mooie kleur bij dit papier ;-)


De label (het rode papier) heb ik gemaakt met een labels srapstencil van NoorDesign -6002/0881-.
Het label wat erop zit is weer van het labelvel van Pink Petals.
Deze heb ik aan de onderkant afgerond met een hoekponsje.
Nog een kantje, takjes (zelfde artikelnummer als de vierkante stans van NoorDesign) en een roosje erop met wat Crystal Stickles.


De stans Love is van NoorDesign -6002/1254-.
De hartrand is ook van NoorDesign -6002/0253-. Deze heb ik in het rood en wit uitgestanst.
De kleine hartjes die uit deze rand 'vallen' heb ik in het wit opgeplakt.
En hier en daar de kleine (rode) hartjes ook op de kaart geplakt.
Tussen de roosjes bloemenpareltjes en op de rest van de kaart witte ronde plakparels.



Deze label moet nog opgeplakt worden aan de achterkant. Daar komt nog een persoonlijke tekst op. En ook als ik het nu op plak kan ik niet zo goed meer schrijven door de plakpareltjes die aan de andere kant zitten ;-)
En dan weer met het elfje erbij van Marianne Design -CR1455-.


Even het hele overzichtje van de kaart ;-)

Ik ben de laatste paar dagen niet op blogs of facebook geweest.
Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd aan een buikhernia (dat is hetzelfde als een lies- of navelbreuk....alleen dan in de buik) Dus ik ben herstellende.
Sinds vandaag gaat het gelukkig wat beter. Ik hoop weer snel de blogs te gaan bezoeken en weer creatief bezig te zijn.
Deze kaart had ik 14 januari al af ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond!






3 opmerkingen:

Cinderella zei

Hallo Frouwkje ,

Wat mooi gedaan en de foto`s zijn toch vrij duidelijk. Mijn ouders waren afgelopen vrijdag 45 jaar getrouwd (net zo oud als ik ben ) dus makkelijk te onthouden hihi.
En ik had een foto boekje gemaakt met een DDBD mal nav tutorial bij Anreda je doet er altijd zo`n leuke ideetjes op leuk dat ze het doen .

Fijne avond nog
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

JOKE zei

Wat ben je geweldig bezig!!! Supermooie kaart geworden!!!
Liefs Joke

Scraptastisch zei

Een hele mooie persoonlijke kaart door de foto's Frouwkje en heel leuk om de mal dubbel te vouwen om er zoiets moois tussen te schuiven!Ik wens je een heeeeeeeeeel goed herstel, ik vierde mijn verjaardag die dag en jij dus op de OK, kun je beter die dag van mij hebben...ik hoop dat de operatie is meegevallen en nu maar goed rusten!
xx Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...