zaterdag 19 december 2015

Skin and Hair Class 2

Hallo allemaal,

Niet echt een blogpauze die ik hou hé?
Maar zo af en toe 'moet' ik jullie toch echt even laten zien waar ik mee bezig ben.
Ik ben er zelf zo enthousiast over wat ik allemaal leer!!
Zodra ik geleerd heb wat ik nog wil leren kom ik weer terug om kaarten te maken en weer jullie blogs bezoeken. Maar als ik dat nu zou doen, hou ik te weinig tijd en energie over om te kleuren ;-).

Om het een beetje 'goed' te maken heb ik bij sommige digi's de kleurnummers er weer bij gezet ;-).
De eerste digi niet, deze is van een les.

Ik dacht dat ik de Skin and Hair Class helemaal had gedaan. Maar Alyce Keegan heeft deze class een update gegeven!!!!!
Niet dat ik het erg vind ;-). Nog meer mooie digi's om te kleuren en je leert weer veel :-).

Ik heb o.a. deze gekleurd:

'klik' op de foto voor een vergroting :-)
Deze digi is speciaal, door Yam Puff, voor de lessen van Alyce gemaakt, dus ik mag hem niet delen.

De onderstaande digi heb ik gemaakt voor de challenge bij:  Colouring Challenge - The East Wind.
Dit was een challenge voor alle leden van de groep van Kit and Clowder (Facebook).
Het thema van de challenge was:
-Creative Colours (Streaks, dip dyed, bright colours, monochromatic - you name it! Get creative! :)-
Ik heb gekozen voor de Dip Dyed Hair techniek.
De digi heet: Holly and Olive.

Ik heb de 1e prijs gewonnen :-) :-) :-). Drie digi's van The East Wind. Ik ben er blij mee, supergaaf!!!!


De Copic Markers die ik gebruikt heb:

- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Ogen: G99-G94-G21/RV69-RV66-RV63/C3-C1 voor de oogbol
- Lippen: RV69-RV66-RV63
- Haren: RV69-RV66-RV63/V09-V17-V25
- Besjes: RV69-RV66
- Groen: G99-G94-G21-YG03
- Achtergrond: V17-V25-V20/RV66-RV63-RV52/G94-G21-G40-YG03

De onderstaande digi heb ik weer gekleurd n.a.v. een les in de Skin and Hair Class. Het ging eigenlijk alleen om een closeup van de ogen, maar ik heb de closeup gedaan en haar helemaal gekleurd.
 

Wat vond ik deze superleuk om te kleuren!!! Ik ben er ook best wel trots op :-) :-P
De digi is van The East Wind -Aurora Maple-.

 
De digi heb ik op 14 cm (lang) geprint ;-)






De onderstaande digi is een Eyes Closeup. Superleuk om zo gedetailleerd ogen te kleuren!!
De digi is op 8 x 8 cm uitgeprint.



De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Ogen: E35-Y26-Y32/G99-G94-G43
- Oogschaduw: E11-YR12-Y28-Y26-Y21
- Haren: W9-W7-W5-W3-W1 en YG 13
- Lippen: E47-E07-YR18-YR16
- Bladeren: E47-E07-YR18-YR16-YR12-YG13

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! Bedankt voor jullie bezoekje!!
Ik wens jullie een hele fijne dag verder :-).






1 opmerking:

Margreet zei

Wauw wat super mooie gekleurd.
En prachtige kleuren heb je gebruikt
Groetjes Margreet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...