donderdag 24 januari 2013

Mandje van Zpagetti

Hallo allemaal,

Ik heb wel een kaart af, maar die kan ik jullie nog niet laten zien. Dus wil ik jullie mijn mandje laten zien die ik gemaakt heb met Zpagetti  :-) Daar zitten nu al mijn haakboekje in. Wel zo handig!!

Zo af en toe zullen jullie een haakwerkje van mij voorbij zien komen. Dat vind ik ook heel erg leuk om te doen.
Dit mandje heb ik gemaakt met een patroon van Hoooked. Of ik doe iets niet goed of het patroon klopt niet helemaal. Echt goed van vorm vind ik het niet geworden. Ik heb van de mooiste kant een foto gemaakt. De andere kant kan je zien waar ik een nieuwe ronde begin. Maar........ik heb voor het eerst met Zpagetti gehaakt en dat vond ik heel erg leuk om te doen!! En snel dat het gaat ;-) De bodem is een in ovaal gehaakt rondje en daarna ga je alsmaar de ronden door naar boven. Een ovaal haken had ik al eens eerder gedaan, maar daar kwam ik niet echt uit hoe ik dat moest doen (ook niet met het patroon.......). Ik ben er zelfs voor naar een wolwinkel gegaan, maar daar kwamen ze er ook niet echt uit. Dus misschien kunnen ze mij dat leren op de haakdag waar ik op 25 mei a.s. heen ga..............;-)


Ik ben benieuwd wat jullie van het mandje vinden........
Bedankt voor alle reactie's op mijn vorige bericht!! Ik lees ze altijd met zoveel plezier ;-).
Gezellig dat jullie weer 'langs' zijn geweest en ik wens jullie een hele fijne dag.

                 Veel liefs,
                Frouwkje.

12 opmerkingen:

Angela zei

Schitterende tas Frouwkje.... super handig!!
grt Angela

Unknown zei

wat mooi gedaan Froukje en ik vind het leuk hoor dat haakwerk hahahah

Liefs Nellie

Hanny zei

Wat ontzettend leuk Frouwkje, heel om zo veelzijdig te zijn! ik vind het prachtig geworden,
liefs Hanny

Henriƫtte zei

Wat een leuk mandje zeg! Ik ben pas aan het breien gegaan, leuk toch iets anders te doen tussen het kaarten maken door!
Dat het patroon niet klopt is niet te zien. Je hebt het prima opgelost.

Groetjes Henriƫtte

Ans Gilbert zei

Hoi Frouwkje,
Ik vind je mandje prima gelukt hoor, mooi dat ovale model en wat een mooie randen zijn er in gehaakt..toppie..

Liefs van Ans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig Frouwkje, de foutjes zie je altijd zelf, maar een ander ziet ze vaak niet.

groetjes jolande

Margreet zei

Wat een prachtig mandje
Groetjes Margreet

Thea zei

Een prachtige mand Frouwkje! Zo was ik laatst aan het stoeien met kerstballen haken, volgens mij zat er ook een giga fout in dat patroon en heb de moed eerst maar opgegeven. De kerstballen moeten wachten tot komende kerst....

Liefs Thea

Anita Meijer zei

Wat schitterend gemaakt Frouwkje, ik vind het prachtig. Doe het je absoluut niet na want haken en breien is iets wat Aniet niet kan, de gaten vallen er al in als ik er naar kijk.
Liefs van Anita

Unknown zei

frouwkje
het ziet er heel mooi uit
wel ,soms komen de patronen uit de boeken niet uit ,vroeger haakte ik heel veel bv lopers ,gordijntje en ronde lappen
en die patronen kwamen ook niet uit
veel liefs van marcelline

jannie zei

Hoi Frouwkje.
Ziet er goed uit hoor.
Groetjes Jannie.

Samantha zei

Zoooo dit is mooi gedaan Frouwkje! Krijg zin om te gaan haken als ik dit zo zie. Echt een prachtige mand met een geweldig patroon :)
Liefs, Samantha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...