zaterdag 19 januari 2013

Blogboek 2012

Hallo allemaal,

Voor 2011 had ik een blogboek laten maken.
Het leek me leuk om dat ook voor 2012 te doen. Ik ben er weer heel tevreden mee!!

Dit is de LINK naar het blogboek van 2011 (met o.a. informatie waar je dit kan laten doen).
Het boek heeft 121 bladzijden. Ik heb gekozen voor een harde kaft. De reactie's staan er niet bij. Het boek bevat dus alleen foto's van de creatie's en mijn bericht erbij.
Voor de rest spreken de foto's voor zich...........toch?


Klik op de foto voor een vergroting...........
Dit is niet de gehele lijst van de  inhoud (het zijn bijna 3 bladzijden)

De foto's in het boek komen niet optimaal over (lastig fotograferen zo), maar zo krijg je toch een beetje een indruk.....





Achterkant van het boek

Wat waren jullie reactie's op mijn vorige kaart (en dat ik weer aan het bloggen ben :-)) hartverwarmend!!! Zo lief al die complimenten en reactie's!! Dank jullie wel!
Bedankt weer voor het langskomen en ik wens jullie nog een hele fijne voortzetting van de dag :-D


                 Veel liefs,
                Frouwkje.

16 opmerkingen:

Crealien zei

Wauw wat een leuk idee zeg zo'n boek! Echt heel erg leuk gemaakt!

Groetjes Evelien

Samantha zei

Gaaf! Wat een ontzettend leuk idee Frouwkje om dat te laten maken. Ik ga dat ook even uitzoeken. Altijd leuk om dingen terug te kijken en ooit komen we op een punt dat je berichten moet wissen omdat je blog te vol wordt. Dan is dit toch een hele leuke manier om je werk nog terug te zien. Top!
groetjes, Samantha

Hanny zei

Wat een mooi boek is dat en wat heerlijk om dat op je gemak eens door te bladeren, dat kijk toch heel anders als van een beeldscherm.
Erg mooi ziet het er uit, dit is dus nu al je 2de, gaaf!
fijn weekend, liefs Hanny

Marjan zei

Wat gaaf zeg !
Ik was het ook al van plan. En nu ik zie dat het zo leuk is geworden hoef ik niet meer te twijfelen. Echt leuk om het zo tastbaar te maken. En ook eens te laten zien aan mensen die niet bloggen (of geen computer hebben, ja die zijn er nog tegenwoordig LOL)

Groetjes, Marjan

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je boek ziet er mooi uit, mooi om in terug te bladeren, die van mij is vanmiddag binnengekomen, ik ben er ook weer heel blij mee.

groetjes jolande

Unknown zei

frouwkje
een prachtige boek ,en een mooie aandenking vanjou prachtige kaarten
veel liefs van marcelline

Ghea zei

Heel leuk gedaan Froukje, je hebt vele onder ons flink wakker geschud met je geweldige idee TOPPIE!!!!
Liefs Ghea

Lia zei

Ziet er inderdaad prachtig uit allemaal, ik ga eens de link volgen,
groetjes Lia

Wil zei

Hartstikke gaaf zo n boek.
Een mooi naslagwerk.
Van mijn vriendin kreeg ik met mijn verjaardag ook een foto boek maar dan alleen van de kaarten,vond ik ook al mooi,MAAR dit is nog mooier.

Groeten WIL

Cinderella zei

Een geweldig mooi idee

Een fijne avond
Liefs Cindy

Angela zei

Wat een prachtig idee Frouwkje!! Het ziet er allemaal schitterend uit.... erg waardevol voor 'later'...
grt Angela

Tinie zei

Wat een leuk idee!! Mooi boek hoor!
groetjes Tinie

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Dit niet eerder bij iemand gezien. super idee Frouwkje. Vooral als je zulke mooie kaarten maakt! Gezellige groetjes Lida

Tineke zei

Wat een super idee Frouwkje denk dat ik ook maar eens ga kijken!

Groetjes Tineke

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Prachtig Frouwkje!

Wat ben je weer lekker creatief!
Leuk om terug te kijken straks alle jaren aan de knutsel.
Ga het zeker ook eens proberen maar eerst nog heeeeeel veel leren!

Fijne dag!

Lieve groetjes hanneke

Diana zei

Wat een super idee Frouwkje! Het ziet er supergaaf uit.
Groetjes Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...