zaterdag 18 augustus 2012

Operatie

Hallo allemaal,

Wat een warmte hé? Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje kunnen uithouden ;-)

Degene die mijn blog al langer volgen zullen wel denken "operatie" ???? Ja, helaas wel. Ik zou graag een positievere bericht willen schrijven, maar het is niet anders. Ik bleef maar pijn in mijn lies houden, toen is er verder onderzocht. De chirurg weet vrijwel zeker (hoewel het niet op de echo te zien was) dat ik een liesbreuk heb. Dat kan de pijn in mijn lies en mijn bovenbeenspieren verklaren.
Op 23 augustus wordt ik geopereerd.
Ik ben nu ook al 3 maanden in het revalidatiecentrum bezig. Het gaat allemaal iets beter. Helaas loop ik wel nog steeds met 1 kruk. Nu maar hopen dat als het een liesbreuk is dat daarna het herstel voorspoediger mag verlopen. Het is best wel eens moeilijk om de moed erin te blijven houden. Aan de andere kant heb ik geen keus.................

Dit is één van de redenen dat het wat stiller is op mijn blog. De andere is dat ik aan het voorwerken ben voor het Copic Marker Benelux blog (24 augustus komt daar een kaart van mij op te staan) en ik was wat aan het oefenen met kleuren. Nu 'moet' ik nog één creatie maken (die ik ook nog niet kan laten zien).

Ik moet maar even afwachten hoe het allemaal gaat lopen en daarna hoop ik zo snel mogelijk weer terug te zijn. In ieder geval denk ik wel dat ik de kaart die op het CMB blog komt op 25 augustus kan laten zien op mijn eigen blog.

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne avond!!


              Veel liefs,
             Frouwkje.



21 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

hallo Frouwkje,
Wat vervelend allemaal, ik hoop dat deze operatie de oplossing voor je is..
Wens je in ieder geval heel veel sterkte..

Lieve groetjes Ans

Margreet zei

Hallo Frouwkje,

Veel succes met de operatie volgende week.
Fijn weekend
Groetjes Margreet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

lieve Frouwkje, ik kan me heel goed indenken dat je de moed weleens verliest, ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat de operatie meevalt en het herstel daarna spoedig zal zijn.

liefs jolande

Unknown zei

frouwkje
ik ga aan jou denken in de morgenvroeg OP 23augustus voor ik zelf, je weet het wel wat IK bedoeld
dus heel veel beterschap gewenst
veel liefs van marcelline

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Heel veel succes frouwkje met de operatie!
Mijn zoontje heeft ook een liesbreuk operatie gehad toen hij 6 weken oud was en herstelde heel snel hoop dat het bij jou ook snel over is..
Ga voor je duimen meid!!!

Liefs Hanneke

Corrie zei

Ik wens je heel veel sterkte toe Frouwkje
en hoop dat je na de operatie gauw van de pijn verlost zal zijn.

Groetjes Corrie

Cinderella zei

Hoi ik wens je heel veel sterkte en beterschap de komende tijd .

groetjes Cindy

Samantha zei

Ik had het al gezegd maar doe het hier graag nog een keer: heel veel sterkte met de operatie de 23e. Voor daarna wens ik je beterschap en een voorspoedig herstel :)
Veel liefs, Samantha

Cindy zei

Hoi Frouwkje, heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel pijnvrij bent. Groetjes
Cindy

Wil zei

Ook ik wens je heel veel sterkte.
En wens je een spoedig herstel toe!!!!

Liefs WIL

Chantal zei

Lieve Frouwkje, heel veel sterkte de komende week met je operatie! Ik zal aan je denken meis. Lieve groetjes, Chantal

Unknown zei

Hallo Froukje

Ik wens je heel veel sterkte en een spoedig herstel meis ik hoop dat je gauw weer opknapt

Liefs Nellie

Yvonne zei

Hoi Frouwkje wat vervelend allemaal voor je! Ik hoop van harte dat je operatie spoedig verloopt en dat je snel van die vervelende pijn af zult zijn.
liefs Yvonne

Marjan zei

Sterkte met de operatie en ik duim voor je dat het helpt en je over een tijdje weer pijnvrij kunt rondhuppelen.

Groetjes, Marjan

Diana zei

Hè bah, het zit ook indd niet echt mee . Veel sterkte en succes de komende tijd, hopelijk kom je nu eindelijk eens van die pijn af.
Groetjes Diana.

Marlies zei

Een nare bericht Frouwkje. Ik hoop dat je na de operatie snel verlost bent van je pijn. Een spoedig herstel gewenst. Sterkte!! Liefs, Marlies

Lia zei

Heel veel sterkte met alweer een operatie, kan mij goed voorstellen dat het moeilijk is om het allemaal vol te houden, we gaan duimen op een voorspoedig herstel,
groetjes Lia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wens je heel veel sterkte.
Groetjes Miranda

Tineke zei

Frouwkje heel veel sterkte met de operatie en hoop dat je daarna van je pijn af bent, zal aan je denken!

Liefs Tineke

Brenda zei

heel veel sterkte net je operatie. . .ik hoop dat je snel weer wat op knapt .
groetjes Brenda

Wendy zei

Hoi Frouwkje, leuk je te leren kennen! Je maakt supermooie creaties die ik met heel veel plezier zal gaan volgen. Wat vervelend dat het even wat minder gaat, hopelijk ben je gauw van de pijn af. Heel veel beterschap! Groetjes, Wendy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...