woensdag 8 augustus 2012

DT lid van Hobbyhome Hobbyartikelen

Hallo allemaal,

Zoals sommige van jullie misschien al hebben gezien maak ik sinds kort ook kaarten voor het Hobbyhome-hobbyartikelen blog.

Toen Hanneke mij vroeg om in het Designteam te komen van haar blog hoefde ik daar niet lang over na te denken. Ze is nog maar pas bezig met de webwinkel en het blog, maar het ziet er al super uit!! En leuke en betaalbare hobbyartikelen!  En dit is nog maar het begin...................

Op dit moment is er een leuke challenge met als thema FEEST. Er is een mooie prijs te winnen: een spellbinder mal naar keuze!! Je kan nog tot eind augustus meedoen!! Dus ik zou zeggen: doe gezellig mee!

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne avond!!


              Veel liefs,
             Frouwkje.


4 opmerkingen:

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd Froukje je verdient het met zulke mooie kaartn

heel veel succes

Liefs nellie

Kim zei

Gefeliciteerd met je DT plek! Zeer zeker verdiend want je creaties zijn altijd fantastisch mooi.

Groetjes Kim

Chantal zei

Van harte meis met je nieuwe job! Je verdient het zeker! Veel plezier en succes! Lieve groetjes, chantal

Ans Gilbert zei

Hallo Frouwkje,
Dankjewel voor je lieve reactie..ik ben al heel lang fan van je schitterende kaarten..en dat inkleuren..prachtig..
Leuk dat ik nu ook in het DT-team zit, met ons allen gaan we er wat van maken..

Liefs Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...