zondag 5 december 2021

Kit and Clowder Monthly Marker Class Mei 2020

Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie weer graag een Copic Marker les van Alyce Keegan (Kit and Clowder) laten zien.
Deze is van Mei 2020.
Zo gaaf om deze te kleuren. 
Alles aan dit plaatje vond ik heel leuk om te kleuren, maar vooral de scales van het draakje
en de regenboog!!
 
De digi is van Lee Holland Designs -Rainbow Dragon-.
 
Dit is de laatste van de lessen die ik tijdens mijn lange afwezigheid (op social media) 
gekleurd heb.
Nu zal het weer wat minder snel gaan met iets te plaatsen ;-) 
Hoewel...................mijn 2e doodle christmas kaart is bijna klaar.
En een andere les van Alyce was ook al bijna klaar, maar daar kwam dus de 
(1e) christmas doodle kaart tussendoor ;-)
 
'klik' op de foto voor een vergroting ;-)


 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reactie's op mijn vorig bericht en een hele fijne avond verder!!
 
 
 



1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Dit is weer een kunstwerkje zo mooi met het schattig draakje.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...