zondag 28 november 2021

Kit and Clowder Monthly Pencil Class September 2019

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor de leuke reactie's op mijn doodling kerst kaart :-D
Ik ben nu met nog één bezig in een andere kleur, zo leuk om te doen!!

Tussendoor wil ik jullie graag deze les (die ik al enige tijd geleden gemaakt heb) laten zien.
Een les van September 2019 van Alyce Keegan (Kit & Clowder).
Alles gekleurd met mijn Prismacolor Premier Potloden.
 

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
Ik had al zo lang niet meer gekleurd met de potloden, ik moest echt weer even wennen.
Dus lang over deze les gedaan. De edelsteen was ook wel heel bewerkelijk.
Maar..............weer heel veel geleerd!!
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor het langskomen en een hele fijne dag!


4 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wow.....dit is een kunstwerk!
Wat een beauty
Groetjes doris

Marlies zei

Wauw je hebt weer schitterend gekleurd! Geweldig gedaan. groetjes, Marlies

Marja zei

Dit heb je weer prachtig ingekleurd!
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig Frouwkje, ik vind ook de libelle heel mooi gekleurd, die vleugels, wauw.
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...