zaterdag 20 november 2021

Miracle Christmas Doodling

Hallo allemaal,

Dit keer even iets heel anders ;-)
Op facebook zag ik deze supergave online workshop (Miracle Christmas Doodling)
van Miranda Degenaars voorbij komen.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
In het 'echt' vind ik de kaart mooier. 
Dan is het 3-D ook beter te zien en de kleuren komen helderder over.

Je begint met de bloemen en bladeren van deze mal en die trek je over.
Daarna het doodelen en het inkleuren.
Dat doodelen vond ik zo superleuk en rustgevend om te doen.
Ik heb al eens eerder wat gedaan met zentangle, maar dat vond ik niet zo leuk omdat het alleen zwart/wit is. Maar dit met kleuren erbij vind ik helemaal geweldig :-D
De hulstborder is ook (m.b.v. de Workshop) zelf getekend!!
 
De tekst is van Marianne Design -Handgeschreven Kerst/CS1067.

De Copic Marker kleuren die ik gebruikt heb:
BG78-BG49-BG45-BG53-BG11 en E29-E25-E23-E21
Bladeren met BG53-BG11-E21 en B0000
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!
 




5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw dit is prachtig Frouwkje. Ik heb deze techniek vaker voorbij zien komen en vind het een mooi resultaat geven. Je hebt een mooie kleurencombinatie gekozen en die hulstrand maakt het af.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wouwww Wat een prachtig resultaat en de kleuren geweldig Frouwkje!!
Fijne zondag, groetjes Doris

Scraptastisch zei

Schitterend is je kaart Frouwkje wat een mooie kleuren! Heel mooi ook je hand getekende hulstblaadjes! wat een topper!
xx Gerie

Aartje zei

Wow wat een schitterende kaart Frouwkje. Prachtig gedaan!
groetjes Aartje

Marja zei

Wow Frouwkje dit vind ik echt supermooi gemaakt!
Het gewone zwart/wit doodelen vind ik ook niet mijn ding maar dit vind ik wel heel gaaf.
Groetjes Marja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...