donderdag 18 maart 2021

You make me smile

Hallo allemaal,
 
Ik vond het altijd moeilijk om een CAS kaart te maken, maar op deze manier vind ik het wel heel erg leuk om te doen :-D
Kost mij wel heel veel tijd om een achtergrond erbij te verzinnen.
Het is een beetje 'dubbel' ik vind het een uitdaging en leuk om te doen, maar het kost me ook energie.
En dat zou ik op dit moment niet moeten doen, maar ja................soms is de wil een beetje groter ;-)
In het vorig bericht heb ik een beetje uitgelegd waarom dit zo is en ook de reden waarom ik niet altijd reageer op jullie blogpost :-(
 
Dus hierna ga ik weer aan de lessen van Alyce (nog genoeg liggen).
Verstand op nul en kleuren, niets zelf verzinnen.
 
Ik heb verschillende technieken o.a. van Alyce Keegan van Kit and Clowder gebruikt.
Het uiteinde van de staart had ik eerst geoefend en daarna het origineel gekleurd.
En toen..............waren mijn donkere markers vettig geworden (dat is makkelijk op te lossen, maar daar had ik van tevoren even niet aan gedacht) ......dus had ik het 'verpest'.
Het was echt niet mooi, zeker niet als ik naar mijn proefwerkje keek. 
Maar.....gelukkig had ik mijn proefstukje nog en toen heb ik dit stukje van de 
staart eruit geknipt er 3-D opgeplakt.
Gelukkig dat de staart voor de otter ligt, zo krijg je een nog beter 3-D effect.
Zo zie je maar weer dat iets wat 'fout' lijkt heel erg leuk opgelost kan worden.

'klik op de foto voor een vergroting ;-)
 
De superleuke digi is van Sweet November Stamps -Belly Rubs-.
De tekst is van Hero Arts -All Occasions Message-.

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Zeemeermin: V09-V06-V04-V01-V000/G99-G94-YG17-YG03-YG01-YG00-YG000 en witte gelpen
- Haar: V09-V06-V04-V01-V000 en voor de highlights B000
- Otter: E49-E47-E43 en voor het lichte gedeelte: E43-E50/Neus: W7-W5
- Zand: E84-E53-E81-E40
- Water: B16-B14-B12-BG23-BG53-G00-BG000
- Lucht: B00-B000-BG000-Y000

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag!!
 






3 opmerkingen:

Aartje zei

Schitterende CAS kaart Frouwkje. Prachtig gekleurd.
Groeten, Aartje

Aileen zei

Absolutely stunning, such beautiful colouring and colours used.

Wil zei

Wat een super mooi kleur werk heb je weer gemaakt,Frouwkje !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...