maandag 15 maart 2021

Prachtig verwoord..................

Hallo allemaal,
 
Prachtig verwoord...........
 
Ik moest gelijk denken aan een gedicht van Toon Hermans:
"GEVOEL" "Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan"
 
 
Voor mij blijft het aanpassen (tot nu toe gebeurt er ieder keer weer wat als ik denk dat het beter gaat).
Maar ik ben een vechter 💪 en geef niet op. En kijken naar wat ik wel kan/heb. Lukt natuurlijk niet elke dag, maar het gaat steeds beter 🙂

Roeien met de riemen die je hebt en er het beste van maken zeg ik ook zo vaak 😉

Door de tijd heen dat ik mijn blog heb, post ik soms heel onregelmatig. Dat komt door gezondheidsproblemen.
Ook reageer ik dan weinig op andere posten op andere blogs.
Maar dat heeft dus een reden.................
 
Voorlopig zit ik weer in een fase dat het even moeilijker voor me was/is. 
In september kreeg ik de diagnose PPMS (dit is een vorm die meestal voorkomt op een al wat oudere leeftijd), een hele schok maar ook vielen er stukjes op zijn plaats. 
Achteraf gezien snap ik waarom ik al jaren zoveel klachten heb.
En het kwam ook nog bovenop allerlei andere gezondheidsproblemen.
Maar......'bij de pakken neerzitten' is niet mijn stijl.
Dus uithuilen en kijken of er misschien een alternatieve geneeswijze is hiervoor.
En die zijn er echt!!!! Dus ik ben heel wat aan het 'uitvogelen' geweest de laatste maanden.

Dus het is geen gebrek aan belangstelling voor andere blogs, maar gewoon omdat ik te weinig energie heb en ook volop bezig ben met revalideren.
Nu ben ik wel met een kleurwerkje bezig en hoop het toch in een paar dagen af te krijgen. Het kleuren blijft voor mij een uitlaatklep en ik vergeet dan even alles om me heen.
Ik had even de behoefte om uit te leggen waarom ik soms wel/soms niet reageer.
 
Fijne dag verder!!!
 
 
 

 

2 opmerkingen:

Wil zei

Frouwkje,

Denk aan je gezondheid,dat is het belangrijkste.
Reageren op je maatjes komt dan wel weer eens.
Heel veel sterkte en

Groet WIL

Aartje zei

Frouwkje, met bewondering lees ik hoe jij dealt met wat je overkomt. Wat goed dat je niet bij de pakken gaat neerzitten, maar er, met de beperkingen die het je oplegt, er het beste van wil maken.
Doe vooral waar jij je goed bij voelt en laat je geen druk op leggen van buiten, zeker niet bij het bloggen.
Groeten, Aartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...